کد خبر : 1943775 | 22 خرداد 1402 ساعت 20:42 | 23.9K بازدید | 10 دیدگاه

کاکا: به خاطر برلوسکونی تا ابد میلانی هستم

کاکا، ستاره سابق میلان، در پیامی به مرگ سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق این باشگاه، واکنش نشان داد.

کاکا: به خاطر برلوسکونی تا ابد میلانی هستم

به گزارش "ورزش سه"، کاکا، ستاره سابق برزیلی، که سابقه بازی با پیراهن میلان را دارد نسبت به مرگ سیلویو برلوسکونی واکنش نشان داد.

کاکا با اینکه علی‌رغم میل باطنی‌اش به خواست برلوسکونی مجبور به ترک میلان شد از رئیس فقید روسونری قدردانی کرد که به او این فرصت را داده که پیراهن میلان را به تن کند.

1886596

ستاره برزیلی با انتشار پیامی در توییتر نوشت: "با ناراحتی و غم شدید خبر مرگ رئیس سیلویو برلوسکونی را دریافت کردم. زندگی من برای همیشه با میلان در هم تنیده و این به خاطر فرصتی است که او در اختیارم گذاشت. با خانواده رئیس در این زمان غم همدردی کرده و برایشان دعا می‌کنم."

میلان در سال 2003 کاکا را با پرداخت 8.5 میلیون یورو به سائو پائولو به خدمت گرفت. روسونری یک فصل قبل قهرمان اروپا شده بود. کاکا خیلی زود جایش را در ترکیب میلان باز کرد و در پست هافبک تهاجمی جانیشن رویی کاستا شد. کاکا در سال 2007 با پیروزی مقابل لیورپول به همراه میلان فاتح چمپیونزلیگ شد.

1886597

اما در سال 2009 کاکا به رئال مادرید پیوست. ارزش این انتقال 67 میلیون یورو بود. گالیانی، مدیر میلان در آن زمان گفت ستاره برزیلی تمایلی برای ترک روسونری نداشته اما به دلیل مشکلات مالی باشگاه راهی رئال شده است. 

دیدگاه‌ها