کد خبر : 1943787 | 23 خرداد 1402 ساعت 07:30 | 55.6K بازدید | 5 دیدگاه

گفتم من را به میلان می‌بری، یا دیوانه‌ای یا نابغه

اشک‌های قهرمان اروپا از مرگ برلوسکونی

آریگو ساکی می‌گوید زمانی که برلوسکونی من را به میلان برد، گفتم یا دیوانه هستی یا نابغه که ما 2 بار قهرمان اروپا شدیم.

اشک‌های قهرمان اروپا از مرگ برلوسکونی

به گزارش "ورزش سه"، مرگ سیلویو برلوسکونی تمام ایتالیا را تحت تأثیر قرار داده است. تمامی همکاران قدیمی او و افرادی که با نخست وزیر سابق این کشور در میلان همکاری کرده‌اند، به ستایش وی پرداخته‌اند.

یکی از این افراد آریگو ساکی است که از سال 1987 تا 1991 و همچنین 1996 تا 1997 هدایت روسونری را برعهده داشت. او طی این مدت، 8 قهرمانی مختلف از جمله 2 قهرمانی اروپا را با میلان کسب کرد.

پس از درگذشت برلوسکونی، آریگو ساکی در تماس با خبرگزاری آنسا ایتالیا به صحبت درباره رئیس سابق پرداخته و در حالی که اشک می‌ریخته، او را دوستی باهوش و مردی سخاوتمند لقب داده است.

ساکی در این گفت‌وگو با گریه می‌گوید: با وجود اینکه در دوره طولانی سکوت به سر می‌بردم اما نمی‌توانم مرگ دوست باهوش خود که همه چیز را مدیون او هستم، تحمل کنم.

او می‌گوید: سیلویو برلوسکونی مرد سخاوتمندی بود که همه چیز را به دست آورد. او سعی کرد این کشور را از تفکر فرگرایی تغییر دهد و روش نوینی را بنا کند.

ساکی می‌گوید: برلوسکونی دید وسیعی داشت و به دور دست‌ها می‌اندیشید. وقتی که من را به میلان برد، به او گفتم یا دیوانه‌ای و یا یک نابغه. با توجه به نتایجی که کسب کردم، تو جواب من را بده که برلوسکونی کدام ویژگی را داشت؟

دیدگاه‌ها