کد خبر : 1943798 | 23 خرداد 1402 ساعت 07:00 | 69.8K بازدید | 3 دیدگاه

لایمر، بازیکنی که در هر پستی بازی می‌کند؛

بایرن یک آچار فرانسه در بازار نقل و انتقالات خرید

کنراد لایمر، بازیکن جدید بایرن مونیخ، خوشحال است که انتقال او از لایپزیش به جمع باواریایی‌ها تا پایان فصل گذشته مخفی نگه داشته شده است.

بایرن یک آچار فرانسه در بازار نقل و انتقالات خرید

به گزارش ورزش سه، مدت‌ها بود که گمانه‌زنی‌هایی در مورد پیوستن کنراد لایمر به بایرن مونیخ پس از پایان فصل وجود داشت و در نهایت هم این انتقال روز جمعه به صورت رسمی اعلام شد.

لایمر در حاشیه اردوی تیم ملی اتریش برای آماده‌سازی مسابقات مقدماتی یورو 2024 گفت: تصویر امضای قرارداد با بایرن مونیخ در بهار گرفته شد اما همه هم‌نظر بودند که این قرارداد تا پایان فصل به طور رسمی اعلام نشود؛ هیچکس دوست نداشت حاشیه و آشوبی ایجاد شود.

این بازیکن ۲۶ ساله تا سال 2027 با بایرن قرارداد امضا کرد، با تاکید بر اینکه هیچ چیز بالاتر از پوشیدن پیراهن باواریایی نیست، عنوان کرد: این باشگاهی است که می‌خواهد مانند من به اهداف بزرگی دست پیدا کند.

لایمر تایید کرد که از حضور توماس توخل در‌ بایرن و جدایی یولیان ناگلزمن، سرمربی سابقش در لایپزیش، که درخواست انتقال او به جمع باواریایی‌ها را داده بود، ترسی ندارد. او گفت: در فوتبال نمی‌توان چیزی را برنامه‌ریزی کرد؛ من در 6 سالی که در لایپزیش بودم زیر نظر مربیان مختلفی کار کردم.

لایمر در پایان با تاکید بر اینکه می‌تواند در هر پستی بازی کند، گفت: من می‌خواهم در زمین باشم و اگر در پست دفاع راست بازی کنم، نه نمی‌گویم و اگر بخواهند به عنوان مهاجم بازی کنم، نه نمی‌گویم. در خط هافبک احساس راحتی می‌کنم اما می‌توانم در پست‌های دیگر هم بازی کنم.

دیدگاه‌ها