کد خبر : 1943857 | 23 خرداد 1402 ساعت 10:50 | 70.6K بازدید | 25 دیدگاه

خشم یونایتد از پدیده جوان: نباید سیتی را مسخره کنی

منچستریونایتد به هیچ وجه از رفتارهای برندون ویلیامز، پدیده جوان این تیم، پس از کسب سه‌گانه منچسترسیتی خشنود نیست.

خشم یونایتد از پدیده جوان: نباید سیتی را مسخره کنی

به گزارش "ورزش سه"، سیتی این هفته به دومین تیم انگلیسی تبدیل شد که موفق شده با قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به سه‌گانه رویایی دست پیدا کند. 

پیش از این تنها منچستریونایتد موفق شده بود تحت هدایت سر الکس فرگوسن در سال 1999 به این افتخار برسد و حالا رقیب قدیمی و همشهری هم در کنار آنها قرار گرفته است. 

ویلیامز پس از پیروزی سیتی برابر اینتر در فینال لیگ قهرمانان چند استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در یکی از آن‌ها نوشته بود: «هیچکس علاقه‌ای به مزخرف‌های رده دوم ندارد». 

1886709

او همچنین پس از این که ریو فردیناند، اسطوره شیاطین سرخ، به سیتی به خاطر کسب این افتخار تبریک گفت عصبانی شد و خطاب به این مدافع سابق یونایتد نوشت: «شرط می‌بندم اگر خودت بازیکن بودی، این رفتار را نمی‌کردی و تبریک نمی‌گفتی. دو رو بودن خسته‌کننده است.»

این اظهارات باعث ناراحتی و عصبانیت مدیران یونایتد شده و آنها این موضوع را به اطلاع او رسانده‌اند که به هیچ وجه از چنین رفتارهایی استقبال نمی‌کنند. 

ویلیامز در آکادمی یونایتد رشد کرده و در سال 2019 به تیم اول راه پیدا کرد. او فصل 22-2021 را در نوریچ به صورت قرضی سپری کرد اما بار دیگر به یونایتد برگشت و این فصل یک بازی برای تیم تن‌هاخ انجام داد.

دیدگاه‌ها