کد خبر : 1943865 | 23 خرداد 1402 ساعت 11:20 | 33.9K بازدید | 14 دیدگاه

دختر تاریخ ساز تکواندو به ایران بازگشت(عکس)

ناهید کیانی که در کمتر از یک هفته دو مدال ارزشمند کسب کرد و خودش را به یک قدمی المپیک پاریس رساند، امروز به همراه سایر هم تیمی هایش به تهران بازگشت.

دختر تاریخ ساز تکواندو به ایران بازگشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان 2023 در باکو، تعدادی از ملی پوشان تکواندوی ایران برای شرکت در مرحله اول رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۳ راهی رم شدند. تیم ملی تکواندو با 12 ورزشکار در این رویداد هم شرکت کرد و در نهایت با 3 نقره و 2 برنز به کار خود پایان داد. 

برای تیم ملی ایران در این مسابقات ناهید کیانی، مهدی حاجی موسائی و مهران برخورداری موفق به کسب 3 مدال نقره شدند. مبینا نعمت زاده و ابوالفضل زندی به مدال برنز دست پیدا کردند.

اما قبل از این هم در جریان مسابقات قهرمانی جهان، ناهید کیانی برای اولین بار تکواندوی زنان ایران را صاحب مدال طلای جهانی کرده بود. کسب دو مدال بزرگ و ارزشمند در کمتر از یک هفته کیانی را به یک قدمی کسب سهمیه المپیک رسانده است.

امروز این دختر تاریخ ساز تکواندو به همراه سایر هم تیمی هایش به تهران رسید و مورد استقبال کاظمی پور معاون امور بانوان وزارت ورزش هم قرار گرفت. 
حالا کیانی به عنوان یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در المپیک 2024 پاریس برای ورزش زنان ایران کار خود را برای موفقیت در این رویداد بزرگ استارت می زند.

1886725
1886726

دیدگاه‌ها