کد خبر : 1943869 | 23 خرداد 1402 ساعت 11:45 | 111.6K بازدید | 47 دیدگاه

محکومیت هشت ماهه در انتظار بختیار

پرسپولیس علیه یک استقلالی حکم حبس گرفت

با پیگیری بخش حقوقی باشگاه پرسپوليس در خصوص اتهاماتی که یکی از بازیکنان اسبق استقلال متوجه سرخ‌ها کرده بود، وی به هشت ماه حبس تعزیری محکوم شد.

 پرسپولیس علیه یک استقلالی حکم حبس گرفت

به گزارش “ورزش سه”، کری‌ها و اتهاماتی که معمولا در فضای مجازی طی سال‌های اخیر از سوی بازیکنان اسبق پرسپوليس و استقلال شکل گرفته، با حواشی زیادی همراه بوده است. از درگیری‌های لفظی بین سپهر حیدری با فنونی‌زاده تا امیرحسین صادقی و … .

اکنون اما بخش حقوقی باشگاه پرسپوليس با پیگیری یکی از اتهاماتی که در فضای مجازی از سوی بختیار رحمانی بازیکن جنوبی اسبق استقلال به این باشگاه وارد شده بود، از سوی دادگاه وی را با محکومیت حبس تعزیری ۸ ماهه مواجه کرده است.

گویا این موضوع مربوط به حواشی دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپوليس است که در پایان بازی اتهاماتی به افشین پیروانی مدیر تیم سرخ‌ها وارد شده بود. در ادامه بختیار رحمانی به حمایت از یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان صحبت‌های تندی را متوجه مدیر تیم پرسپوليس و مجموعه سرخ‌ها کرده بود و با تهدید اعلام کرده بود در صورت حضور پیروانی در این شهر مشکلاتی برای وی شکل خواهد گرفت.

موضوعی که از سوی بخش حقوقی باشگاه پرسپوليس پیگیری قضایی شد و در ادامه منجر به این حکم علیه بختیار رحمانی شده است.

در گفتگوی کوتاهی که با افشین پیروانی داشتیم وی با اعلام بی اطلاعی از این موضوع، مدعی شد که وی شکایت شخصی از وی نداشته است و مسئله از سوی حقوقی پرسپوليس دنبال شده است.

دیدگاه‌ها