کد خبر : 1943885 | 23 خرداد 1402 ساعت 12:17 | 99.1K بازدید | 31 دیدگاه

گواردیولا گران‌ترین مدافع دنیا را می‌خرد

منچسترسیتی به جذب یوشکو گواردیول، ستاره کروات لایپزیش، نزدیک‌تر از سایر باشگاه‌های اروپایی است.

گواردیولا گران‌ترین مدافع دنیا را می‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، هفته به هفته شایعات در مورد آینده یوشکو گواردیول داغ‌تر می شود و این روزها صحبت از نزدیک‌تر شدن او به منچسترسیتی است. مدافع کروات که در جام جهانی درخشش فوق العاده ای داشت، ممکن بود در زمستان راهی سیتی شود و به این ترتیب تیم قهرمان اروپا مثل 10 سال گذشته از یک کروات در ترکیب خود بهره می برد ولی احتمالا او همین تابستان به جمع سیتیزن ها خواهد پیوست. به او می تواند متئو کواچیچ نیز اضافه شود و سیتی فصل بعد دو ستاره کروات در ترکیبش داشته باشد.

1886751

طبق ادعای فابریتزیو رومانو، گواردیول هدف اصلی سیتی برای تقویت خط دفاعی خود برای فصل بعد است و به زودی مذاکراتی جدی با لایپزیش را شروع خواهد کرد. باشگاه آلمانی معروف است که ستاره هایش را به راحتی از دست نمی دهد و گفته می شود برای فروش گواردیول 100 میلیون یورو می خواهد و به این ترتیب او گرانترین مدافع دنیا خواهد شد. 

1871803

در قرارداد این بازیکن بند فسخ وجود ندارد و در واقع سیتی و دیگر باشگاه‌های خواهان او باید مستقیما با لایپزیش مذاکره کنند. رومانو نوشته است که گواردیول به زودی راهی سیتی خواهد شد مگر اینکه باشگاه ثروتمندتر دیگری پیدا شود و بخواهد بیشتر از سیتی برای او هزینه کند. همه تیم‌های بزرگ اروپایی دوست دارند گواردیول را داشته باشند.

دیدگاه‌ها