کد خبر : 1943895 | 23 خرداد 1402 ساعت 12:52 | 96.7K بازدید | 19 دیدگاه

پیشنهاد غیرمنتظره الهلال: لوکاکو به عربستان رفت

باشگاه الهلال پیشنهاد جذابی را به روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، ارائه کرده تا او را برای حضور در لیگ عربستان متقاعد کند.

پیشنهاد غیرمنتظره الهلال: لوکاکو به عربستان رفت

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو فصل 23-2022 را به صورت قرضی در اینتر سپری کرد اما نتوانست درخشش سابقش را در ترکیب این تیم تکرار کند. 

گفته می‌شد که مذاکرات بین دو باشگاه چلسی و اینتر در جریان است تا تکلیف این بازیکن برای فصل آینده مشخص شود و حتی باشگاه لندنی قصد داشت از او برای خرید آندره اونانا استفاده کند. 

اما حالا سایت گل خبر داده که باشگاه الهلال عربستان پس از شکست خوردنش در پروژه جذب مسی، به این مهاجم بلژیکی پیشنهاد جذابی ارائه کرده و امیدوار است که او را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند. 

1883759

لوکاکو روز گذشته به عربستان سفر کرده تا از نزدیک با مدیران الهلال دیدار و درباره شرایط پیشنهادی آن‌ها صحبت کند. پیشنهاد الهلال امضای قرارداد دوساله با دستمزد 50 میلیون یورویی است. 

مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید چلسی مشتاق بود که با این مهاجم 30 ساله کار کند اما گل مدعی شده که لوکاکو علاقه زیادی به پیشنهاد الهلال پیدا کرده و حاضر است به خاطر آن از فرصت حضور در فوتبال اروپا بگذرد و فصل آینده را در لیگ عربستان سپری کند. 

اگر توافق نهایی بین این بازیکن و مدیران الهلال انجام شود، این باشگاه باید با مدیران چلسی وارد مذاکره شود. به نظر می‌رسد که چلسی با توجه به شرایط خاصی که از نظر مالی دارد، آماده پذیرش پیشنهاد الهلال باشد و با مبلغی در حدود 50 میلیون یورو با جدایی لوکاکو موافقت کند.

دیدگاه‌ها