کد خبر : 1943896 | 23 خرداد 1402 ساعت 12:53 | 15.6K بازدید | 5 دیدگاه

حسینی جواب مثبت نداد،‌ مذاکره با ساکت شروع شد

انتخاب سرمربی آلومینیوم پیچیده شد

مذاکرات مدیران باشگاه آلومینیوم اراک با مجتبی حسینی برای قبول سرمربیگری این تیم نتیجه‌ای به دنبال نداشته است.

انتخاب سرمربی آلومینیوم پیچیده شد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک بعد از جدایی سیدمهدی رحمتی از کادرفنی به دنبال انتخاب جایگزین این مربی است. از روزهای گذشته گزینه‌هایی برای سرمربیگری آلومینیوم مطرح شد اما اولین مربی‌ای که اراکی‌ها با او وارد مذاکره شدند، مجتبی حسینی بود.

سرمربی دو فصل گذشته پیکان طی دو روز گذشته مذاکراتی را با اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم انجام داد و اگرچه گفته می‌شد این مذاکرات به توافق ختم می‌شود اما چنین مساله‌‌ای تحقق نیافته است.

موضوعی که باعث شده حسینی به پیشنهاد آلومینیوم جواب مثبت ندهد، کمبود بودجه این تیم برای فصل جدید است. از باشگاه آلومینیوم خبر می‌رسد که آنها با توجه به کم شدن بودجه‌شان قصد دارند تیمی جوان و ارزان را راهی فصل بعد کنند. از طرفی این مساله با توجه به شرایط مورد قبول حسینی قرار نگرفته و دو طرف به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

در این شرایط شنیده می‌شود که ساکت الهامی سرمربی فصل پیش هوادار تهران دیگر گزینه‌ای است که مدیران آلومینیوم با او وارد مذاکره شده‌اند.

اراکی‌ها قصد دارند با وجود شرایطی که دارند هرچه سریع‌تر سرمربی خود را برای فصل جدید انتخاب کنند و به همین خاطر مذاکرات با سرمربیان مختلف را جلو می‌برند. باید دید در نهایت مدیران آلومینیوم با چه کسی به توافق می‌رسند و سکان هدایت تیم خود را به او می‌سپارند.

دیدگاه‌ها