کد خبر : 1943959 | 23 خرداد 1402 ساعت 17:38 | 40.9K بازدید | 10 دیدگاه

سکوت لوکاکو شکست: حال مزخرفی دارم!

روملو لوکاکو بعد از نمایش ضعیف در فینال لیگ قهرمانان اروپا پیامی احساسی خطاب به هواداران نراتزوری منتشر کرد.

سکوت لوکاکو شکست: حال مزخرفی دارم!

به گزارش "ورزش سه"، فینال لیگ قهرمانان این فصل در شهر استانبول بین منچسترسیتی و اینتر برگزار شد. اینتر نتوانست از پس تیم پپ گواردیولا برآید و با شکست 1-0 به ماجراجویی خود در این تورنمنت پایان داد و نتوانست چهارمین جام اروپایی تاریخ باشگاه را به دست بیاورد.

اما اگر نمایش ضعیف روملو لوکاکو در خط حمله نراتزوری نبود ممکن بود آن شب در ورزشگاه آتاترک نتیجه متفاوتی برای اینتر رقم بخورد. بزرگ‌ترین اشتباه لوکاکو زمانی رقم خورد که این مهاجم 30 ساله بلژیک مثل یک مدافع مانع از این شد که توپ هم‌تیمی‌اش فدریکو دی‌مارکو وارد دروازه سیتی شود. در ادامه و در وقت‌های تلف‌شده ضربه سر او از یک‌قدمی دروازه سیتی را ادرسون دفع کرد تا سیمونه اینزاگی در کنار خط از شدت عصبانیت تا مرز جنون پیش برود.

1886831

لوکاکو که به صورت قرضی از چلسی به اینتر ملحق شده و با پایان این قرارداد قرضی ممکن است به چلسی برگردانده شود امروز سکوتش را شکست و پیامی احساسی خطاب به هواداران اینتر منتشر کرد.

مهاجم بلژیکی اینتر در این پیام که در اینستاگرام منتشر کرده نوشت: "قبل از هر چیز می‌خواهم از همه هواداران اینتر به خاطر محبت‌ها و حمایت‌هایشان در طول فصل تشکر کنم. شما همیشه در کنار ما بودید و می‌خواهم شخصا به این خاطر از شما سپاسگزاری کنم. آن اتفاق نباید رخ می‌داد ... ما با تمام وجود سعی کردیم. همه ما که عاشق این باشگاه زیبا هستیم حال مزخرفی داریم. ولی اینتر هنوز عطش دارد و ما برخواهیم گشت و به این امید خواهیم جنگید که یک روز به لحظه‌ای برسیم که اینتر تاریخ‌ساز شود."

1886832

روزنامه فرانسوی اکیپ امروز مدعی شد اینتر مایل است قرارداد قرضی لوکاکو را یک فصل دیگر تمدید کند. اما در انگلیس گفته می‌شود که چلسی ترجیح می‌دهد او را به فروش برساند و تمایلی برای تمدید قرارداد قرضی ندارد. سایت گل هم تایید کرد که یک پیشنهاد قابل توجه از طرف الهلال عربستان روی میز مهاجم بلژیکی است. 

دیدگاه‌ها