کد خبر : 1943975 | 23 خرداد 1402 ساعت 19:09 | 48K بازدید | 7 دیدگاه

توخل را دور زدند: بایرن ستاره گران انگلیسی را نمی‌خواهد

یک رسانه آلمانی اعلام کرد بایرن مونیخ پیشنهاد خود به وستهم برای جذب دکلان رایس را پس گرفته است. حالا آرسنال برای شکار این ستاره انگلیسی کار راحت‌تری دارد.

توخل را دور زدند: بایرن ستاره گران انگلیسی را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، شبکه اسکای آلمان در گزارشی اختصاصی اعلام کرد تیم جدیدی که در باشگاه بایرن مونیخ مسئولیت نقل و انتقالات را بر عهده دارد تصمیم گرفته از تلاش برای جذب دکلان رایس صرف‌نظر کند.

این در حالی است که به گزارش اسکای، توماس توخل در روزهای گذشته شخصا از آلمان به لندن سفر کرد تا بتواند در دیدار با رایس او را راضی کند به بایرن مونیخ بپیوندد. این شبکه آلمانی مدعی است همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه امروز بعد از ظهر مدیران جدید باشگاه بایرن تصمیم گرفتند کلیه فعالیت‌ها برای جذب دکلان رایس را متوقف کنند. این تصمیم توسط کمیته نقل و انتقالات باشگاه که بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در بایرن اعضای جدیدی دارد گرفته شده است.

1886856

در این گزارش اشاره شده که افزایش قابل توجه قیمت ستاره انگلیسی احتمالا یکی از دلایل مهم این تصمیم بایرن بوده است. گفته می‌شود آرسنال آماده است تا برای جذب دکلان قراردادی بالاتر از 100 میلیون یورو به وستهم ارائه دهد.

 اسکای می‌گوید توخل این بازیکن وستهم را برای تقویت تیمش در پست هافبک دفاعی در نظر داشت، اما کمیته فنی باشگاه به این نتیجه رسیده که بایرن فعلا در این پست نیاز مبرمی به تقویت ندارد بلکه مهم‌ترین پستی که باید هر چه سریع‌تر ترمیم شود پست مهاجم مرکزی است. 

1881313

دیدگاه‌ها