کد خبر : 1943996 | 23 خرداد 1402 ساعت 20:23 | 82.1K بازدید | 38 دیدگاه

فلیکس فکرش را هم نمی‌کرد: هیچ تیمی او را نمی‌خواهد!

ژوائو فلیکس با توجه به بی‌تمایلی چلسی به دائمی کردن قراردادش به اتلتیکو مادرید برخواهد گشت، ولی باشگاه اسپانیایی هم مصمم به فروش این مهاجم پرتغالی است.

فلیکس فکرش را هم نمی‌کرد: هیچ تیمی او را نمی‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس تا سه هفته دیگر باید به اتلتیکو مادرید برگردد، چرا که قرارداد قرضی او با چلسی در این تاریخ ملغی خواهد شد. اما هم ژوائو و هم سرمربی اتلتیکو، دیه‌گو سیمئونه، تمایلی برای حضور دوباره او در این تیم ندارند.

روزنامه مارکا می‌گوید با وجود اینکه اتلتیکو مدتی است تلاش کرده برای این مهاجم پرتغالی مشتری پیدا کند، ولی تا این لحظه هیچ پیشنهادی روی میز باشگاه قرار نگرفته است. اما مدیران روخی‌بلانکو همچنان خوشبین هستند که در تابستان امسال راهی برای خروج ژوائو فلیکس پیدا خواهند کرد.

1886874

این روزنامه مدعی است مدیران اتلتیکو با هدف پیدا کردن مشتری برای این بازیکن پرتغالی تیم‌های میانه جدول لیگ برتر انگلیس را هدف گرفته‌اند. اما مشکل اینجا است که چنین باشگاه‌هایی فاقد قدرت مالی کافی برای ارائه پیشنهادهایی هستند که اتلتیکو مادرید انتظار دارد.

مارکا می‌گوید ژوائو فلیکس شش ماه پیش پیشنهاد باشگاه ولورهمپتون را رد کرد، ولی حالا که عملا هیچ تیمی خواهان او نیست، بدون شک نظر این بازیکن پرتغالی تغییر خواهد کرد. با توجه به اینکه مدیر برنامه‌های او، ژرژ مندس، با این باشگاه انگلیسی رابطه خوبی دارد احتمال حضور او در وولوز زیاد به نظر می‌رسد.

1877699

دیدگاه‌ها