کد خبر : 1944019 | 23 خرداد 1402 ساعت 22:28 | 76.7K بازدید | 19 دیدگاه

شوک دوباره به ایرالکو با جدایی شماره ۱۰

هافبک آلومینیوم اراک تصمیم به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.

شوک دوباره به ایرالکو با جدایی شماره ۱۰

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که در فصل گذشته با هدایت سید مهدی رحمتی جایگاه خوبی با قرار گرفتن در رتبه هشتم به دست آورد و نمایش خوبی مقابل مدعیان قهرمانی و تیم‌های بالای جدولی داشت، حالا شرایط سختی برای سال جدید پیدا کرده و تعدادی از مهره‌های تاثیرگذارش جدا شده‌اند که آخرین آنها محمود قائدرحمتی است.
در شرایطی که امیرمحمد هوشمند و وحید محمدزاده، دو مدافع میانی آلومینیوم، راهی نساجی مازندران شدند و گفته می‌شود مهره‌هایی مثل علیرضا نقی‌زاده و سید محمداحسان حسینی هم فصل آینده در تیم‌های دیگری به میدان خواهند رفت، اکنون شماره ۱۰ ایرالکو به طور قطعی تصمیم به قطع همکاری با این تیم گرفت. 
محمود قائدرحمتی که صعود به لیگ برتر را همراه با آلومینیوم اراک تجربه کرد و طی دو فصل اخیر نیز نمایش درخشانی در ترکیب و خط میانی این تیم داشت، با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی گرفت و آن را برای سال آینده تمدید نکرد. 
هافبک میانی-هجومی آلومینیوم که در فصل اخیر سه گل به ثمر رساند، دو پاس گل داد و یک پنالتی گرفت و یکی از بهترین‌های تیم مهدی رحمتی بود، جدیدترین جداشده اراکی‌هاست که پیش‌بینی می‌شود راه هوشمند و محمدزاده را در پیش بگیرد و به نساجی مازندران برود؛ تیمی که سابقه بازی در آن را داشته است.

دیدگاه‌ها