کد خبر : 1944054 | 24 خرداد 1402 ساعت 01:10 | 74.2K بازدید | 7 دیدگاه

هافبک محبوب دایی این شکلی شده! (عکس)

هافبک اسبق پرسپوليس در تورنمنت هشت جانبه بابل، بار دیگر پا به توپ شد.

هافبک محبوب دایی این شکلی شده! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، مهرداد کفشگری که دوره فوتبالی یکی از بازیکنان محبوب علی دایی محسوب می‌شد و در پرسپوليس و سایپا و همچنین راه آهن زیر نظر اسطوره فوتبال ایران کار‌ را دنبال کرده بود، خداحافظی زودهنگامی‌ را تجربه کرد. 
کفشگری که یکی‌ از دوستان نزدیک هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپوليس محسوب می‌شد، بعد از درگذشت مهاجم سرخ‌ها به شدت از نظر روحی تحت تاثیر قرار گرفته بود و همین مساله باعث شد تا در ادامه خیلی زود و در ۳۲ سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد. 

1886976

کفشگری که به دلیل اعتقاد علی دایی به وی یکی از بازیکنان مورداعتماد و به نوعی می‌توان گفت مرید وی تبدیل شده بود، در سال‌های پایانی فوتبالش نیز و زمانی که دایی از کار در سایپا برکنار شده بود، با شادی گل جنجالی‌اش خبرساز شده بود. او این روزها با پایان دوران فوتبالی و در شرایطی که بیزینیس جدیدی را در کار املاک نیز مدتی تجربه کرده بود، نشان داده از نظر بدنی و تیپ تفاوت چندانی با روزهای دوران بازی‌اش ندارد.

1886982

او روز گذشته اما در تورنمنت هشت جانبه شهدای بابل که به اینبار به نام زنده‌یاد مسعود غلامی بازیکن فقید مازندرانی‌ها که سال گذشته در سانحه تصادف درگذشته بود، پا به توپ شد.
عکس: امیر صالحیان

دیدگاه‌ها