کد خبر : 1944102 | 24 خرداد 1402 ساعت 11:05 | 37K بازدید | 9 دیدگاه

آنها به دنبال اخلال در کار فدراسیون فوتبال یونان بودند

از وزارت ورزش می‌خواستند دربی حذفی برگزار نشود!

رضوان لوچسکو، سرمربی تیم فوتبال پائوک می‌گوید حامیان وزیر ورزش به دنبال ایجاد اخلال در برگزاری فینال جام حذفی بین آاک آتن و پائوک بودند.

از وزارت ورزش می‌خواستند دربی حذفی برگزار نشود!

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت چند هفته از برگزاری دیدار فینال جام حذفی یونان بین پائوک و آاک آتن که با قهرمانی یاران حاج صفی و محمدی و دبل آنها در این فصل از رقابت‌های فوتبال باشگاهی در یونان همراه شد، رضوان لوچسکو، سرمربی تیم پائوک در مورد اتفاقات فینال و جابجایی چندباره محل برگزاری این مسابقات صحبت کرده است.

او در بخشی از حرف‌های خود گفت: «در پشت صحنه دعواهایی رخ داد. از یک طرف گروهی بودند که با هدف حمله به فدراسیون و سرنگونی رییس آن تلاش کردند تا فینال را مسدود کنند. تیمی تحت حمایت وزیر ورزش. نمی‌توان دربی را با هواداران تیم دیگر برگزار کرد. به عنوان مثال، زمانی که پاناتینایکوس - پائوک بازی می‌کنند، هواداران ما برای جلوگیری از حوادث، اجازه ندارند به آنجا بروند. به نظر من در شش سال گذشته، چهار فینال (غیر جام حذفی) بدون تماشاگر برگزار شده است، یکی دو فینال به دلیل کووید و بقیه به دلیل رعایت این نکات ایمنی."

1887060

لوچسکو در ادامه گفت: "به همین دلیل ایده بازی در خارج از کشور شروع شد. در قبرس، انگلستان، حتی در استرالیا، در رومانی، آلبانی درخواست شد. در نهایت شهردار ولوس پذیرفت که فینال در ولس اما بدون تماشاگر برگزار شود."

او سپس به این فصل اشاره کرد: «سال سخت، عجیب و ناامیدکننده ای بود. من تحت تاثیر آخرین نتیجه هستم. من در یازده فینال بین جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا، جام اتحادیه بازی کردم و چهار بار باختم و هفت بار بردم اما امسال دردناک ترین سال بود."

گفتنی است پائوک در نهایت فینال جام حذفی را به آاک آتن واگذار کرد.

دیدگاه‌ها