کد خبر : 1944125 | 24 خرداد 1402 ساعت 12:24 | 122.3K بازدید | 30 دیدگاه

بازیکنانی که به تازگی ملی‌پوش شده‌اند

ذوق جوان‌های افغانستان از بازی مقابل ایران!

بازیکنان جوان افغانستان از بازی مقابل ایران تجربه خوبی به دست آورند؛ آن‌ها بازی را باختند اما به آینده روشن خود امیدوار هستند.

ذوق جوان‌های افغانستان از بازی مقابل ایران!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی افغانستان که چند هفته‌ای بیشتر از تشکیل دوباره آن نمی‌گذرد،‌ روزهای بهتری را برای خود در آینده ترسیم کرده است. افغانستانی‌ها بعد از اتفاقات سیاسی‌ای که در کشور خود شاهد بودند، با نظر عبدالله المطیری تیمی متشکل از جوان‌ها و باتجربه‌ها را دور هم جمع کرده‌اند.

بازی با ایران برای بازیکنان افغانستان یک تجربه خوبی محسوب می‌شد؛ در ترکیب اصلی افغانستان در بازی روز گذشته بازیکنانی مثل محبوب حنیفی، محمد سمندری، باسط مشتاق، علی باسط نظری، توفی اسکندری، یاما شیرزاد و... که برخی از آنها دوملیتی هستند نفرات جوانی بودند که برای آینده بهتر خود تلاش می‌کنند.

1887139

نفرات زیادی در ترکیب افغانستان حضور داشتند که مقابل ایران برای اولین یا دومین بار پیراهن تیم ملی کشورخود را برتن کردند و طبیعی بود که در این شرایط از بازی کردن مقابل ستاره‌های ایران ذوق‌زده باشند.

شاید قبل از بازی خیلی‌ها تصور می‌کردند که افغانستان مثل بسیاری از تیم‌های درجه سومی که در گذشته مقابل ایران قرار گرفتند، دورقمی شود و گل‌های بیشتری دریافت کند اما آن‌ها با وجود دریافت 6 گل، نسبت به بضاعت خود عملکرد بدی نداشتند و چند باری به دروازه ایران رسیدند و حتی یک گل هم زدند.

افغانستان چند سال قبل که یک سرمربی آلمانی را بالای سر خود داشت نیز با تلفیقی از بازیکنان دو ملیتی مهاجرت کرده به کشورهای دیگر در زمان جنگ و نفرات شاغل در لیگ خود تیم خوبی را در اختیار داشت و رو به پیشرفت بود. تبلیغاتی که در آن زمان روی لیگ افغانستان شد هم در این موضوع اثرگذار بود اما همه آن اتفاقات با اتفاقات سیاسی از بین رفته و حالا قرمزپوشان همسایه ایران امید دارند بار دیگر بتوانند به شرایط ایده‌آل در آسیا برگردند.

1887140

دیدگاه‌ها