کد خبر : 1944130 | 24 خرداد 1402 ساعت 12:55 | 61.1K بازدید | 14 دیدگاه

آنجا چیزهای زیادی یاد گرفتم

بارسلونا حق داشت من را بیرون کند

مالکوم، مهاجم برزیلی سابق بارسلونا، از اینکه باشگاه تنها پس از یک سال با او قطع همکاری کرد، ناراحت نیست.

بارسلونا حق داشت من را بیرون کند

به گزارش "ورزش سه"، مالکوم در تابستان 2018 با رقم 40 میلیون یورو به بارسلونا پیوست. او عازم رم بود که پیشنهاد بارسا رسید و تغییر عقیده داد. انتقالی که برای او خوش یمن نبود. 

مالکوم 24 بازی برای بارسا انجام داد (یازده بازی فیکس) و پس از یک سال راهی زنیت شد. مهمترین گل او در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر رئال بود که توانست گل مساوی تیمش را بزند (1-1). او با بارسا قهرمانی لالیگا را جشن گرفت ولی ارنستو والورده، مربی وقت بارسا، نسبت به او اعلام عدم نیاز کرد. مالکوم 26 ساله به زنیت رفت و به قدری درخشید که حالا به تیم ملی برزیل دعوت شده است.

1887151

تیم ملی برزیل برای یک بازی دوستانه برابر گینه در بارسلونا حضور دارد و مالکوم از این بابت خوشحال است: «بازگشت به بارسلونا که یکی از زیباترین شهرهای دنیاست، همیشه باعث خوشحالی من است. بودن در تیم ملی برزیل یک افتخار است و اینجا چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.»

1887152

مالکوم در مورد جدایی از بارسا گفت: «دوران حضورم در بارسا زود تمام شد ولی چیزهای زیادی یاد گرفتم. معتقدم رفتار بارسا با من غیرمنصفانه نبود. مربی من را نمی‌خواست و باشگاه گفت باید بروم. من هم قبول کردم و برای دقایق بیشتر بازی و حضور در لیگ قهرمانان، زنیت را انتخاب کردم. این بهترین تصمیم بود و در زنیت اوضاع برای من به بهترین شکل پیش رفته و خیلی خوشحالم. وقتی مربی شما را نمی خواهد، باید احترام گذاشته و مسیرتان را جدا کنید. این کاری بود که من انجام دادم.»

دیدگاه‌ها