کد خبر : 1944134 | 24 خرداد 1402 ساعت 13:05 | 19.1K بازدید | 5 دیدگاه

باید کار انریکه را تکمیل کنیم

مربی اسپانیا: یک فرصت تاریخی برای قهرمانی داریم

لوئیس دلافوئنته معتقد است اسپانیا می تواند قهرمان لیگ ملت‌ها شود و او باید کار کادر فنی قبلی روخا را به سرانجام برساند.

مربی اسپانیا: یک فرصت تاریخی برای قهرمانی داریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در هلند تیم های اسپانیا و ایتالیا دومین بازی نیمه نهایی لیگ ملت ها را برگزار خواهند کرد. برنده این بازی به مصاف پیروز دیدار هلند-کرواسی (امشب) خواهد رفت تا قهرمان مشخص شود. این اولین فرصت لوئیس دلافوئنته، مربی جدید اسپانیا، برای فتح یک جام است.

1887162

او در نشست خبری این بازی گفت: «صحبت از فتح یک جام است و فرصتی تاریخی برای رسیدن به این هدف بزرگ داریم. تمرکز من و تیم کاملا روی این بازی است و تیم را آماده می بینم.»

مربی اسپانیا در مورد وضعیت رودری و آیمریک لاپورت (دو بازیکن سیتی) گفت: «هر دو آماده بازی هستند و پس از قهرمانی با سیتی در لیگ قهرمانان، روحیه مضاعفی نیز گرفته اند.»

وضعیت دروازه اسپانیا: «هنوز در مورد گلر اصلی تصمیم نگرفته ام و هر سه دروازه بان این شانس را دارند تا فیکس شوند. در این مورد اصلا نگرانی ندارم.»

1887163

مقابله با فشارها: «فشار؟ افتخار می‌کنم به عنوان مربی اسپانیا اینجا هستم. این یک جشن فوتبالی است و باید کاری که کادر فنی قبلی انجام داد و تیم را به نیمه نهایی رساند، تکمیل کرد.»

رودری، بهترین بازیکن لیگ قهرمانان: «انگیزه رودری را بالا می بینم. او در سیتی با گلی که در فینال زد، تاریخ‌سازی کرد. حق او و تیمش بود که قهرمانی را به آن شکل جشن بگیرند. او حالا با ماست و اطمینان دارم برای ما نیز می درخشد.»

1885785

توقعات بالا از اسپانیا: «ما می توانیم فاتح هر جامی شویم، همانطور که هر سه تیم دیگر حاضر در این مرحله چنین شانسی دارند. ایتالیا از بسیاری جهات شبیه به ماست و در حال پیش بردن ایده ای جدید هستند.»

اعتراضات به بازی سوم-چهارمی: «من فقط به فینال فکر می کنم، نه چیزی دیگر. انگار که بازی فردا آخرین فرصت من باشد.»

دیدگاه‌ها