کد خبر : 1944149 | 24 خرداد 1402 ساعت 13:59 | 18.2K بازدید | 6 دیدگاه

طعنه سنگین کونته: بعضی‌ها به کم راضی هستند

آنتونیو کونته، مربی ایتالیایی، همچنان از اتفاقاتی که در باشگاه تاتنهام رخ داد ناراحت و ناراضی است.

طعنه سنگین کونته: بعضی‌ها به کم راضی هستند

به گزارش "ورزش سه"، کونته پس از تساوی 3-3 مقابل تیم قعر جدولی ساوتهمپتون تصمیم گرفت با توافق دو طرفه از باشگاه تاتنهام جدا شود. 

او پس از پایان بازی به شدت عصبانی بود و در نشست خبری به دنیل لوی، مدیر تاتنهام، در کنار بازیکنانش حمله کرد و بارها روی ضعف این باشگاه که ناتوانی در فتح جام قهرمانی بود تاکید کرد. 

با این حال، به نظر می‌رسد که او پس از گذشت چند ماه همچنان بسیار عصبانی و ناراحت است و اتفاقاتی که در طول دوران حضورش در لندن رخ داده را فراموش نکرده است. 

1886917

این مربی ایتالیایی روز سه‌شنبه در مراسم اهدای جوایزی در آرتزو گفت:« آخرین تجربه مانند تمامی تجربیات دیگری که داشته‌ام، نکات مثبت و نکاتی که چندان هم مثبت نبودند به همراه داشت. این تجربه فوق العاده بود. ما بیشترین کاری که در توان داشتیم را انجام دادیم و با نهایت قدرت تلاش کردیم. 

وقتی که من به تاتنهام رفتم، این تیم در جایگاه هشتم یا نهم قرار داشت اما ما در آخر توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آوریم. سپس این فصل و در حالی که این تیم در جایگاه چهارم بود، من تصمیم گرفتم که باید به کارم در تاتنهام پایان دهم. بعضی‌ها به کم قانع هستند.»

کونته که در ماه جولای 60 ساله خواهد شد درباره بازگشتش به دنیای فوتبال اظهار داشت: «من هنوز تمایل بسیاری برای مربیگری دارم و این اشتیاق هرگز از بین نرفته است. اگر این اتفاق رخ دهد، من به درون خودم مراجعه خواهم کرد و تصمیم می‌گیرم که دیگر به این حرفه ادامه ندهم. اگر پیشنهاد جذاب و مهمی ارائه شود که به من انگیزه بدهد، چه در ایتالیا و چه خارج از این کشور، آن را بررسی خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها