کد خبر : 1944156 | 24 خرداد 1402 ساعت 14:45 | 51.9K بازدید | 23 دیدگاه

برای بلینگام خوشحالم

موسیالا: وقتی به رئال می‌روید، محبوبتر می‌شوید

جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن، در مورد انتقال جود بلینگام به رئال مادرید صحبت کرد و گفت که این بازیکن حالا در دنیا محبوب‌تر خواهد شد.

موسیالا: وقتی به رئال می‌روید، محبوبتر می‌شوید

به گزارش "ورزش سه"، انتقال جود بلینگام به رئال مادرید ساعتی پیش رسمی شد. به این ترتیب ستاره انگلیسی دورتموند از این پس برای باشگاه مادریدی توپ خواهد زد و بوندسلیگا یک ستاره بزرگ خود را از دست داد.

1887175

جمال موسیالا از این بابت هم خوشحال است و هم ناراحت. او به بیلد گفت: «متاسفانه فوتبال آلمان یکی از ستاره‌های بزرگش را از دست داد ولی از سوی دیگر برای جود خوشحالم چون این قدم بزرگی در فوتبالش است. شاید لالیگا در دنیا بیشتر از بوندسیگا دیده شود ولی کارهای بزرگ بلینگام در دورتموند نیز از نگاه ها دور نماند. واضح است وقتی به رئال می‌روید، به سرعت محبوبتر می‌شوید و این اتفاق برای جود نیز رخ خواهد داد. البته برای من لیگ برتر انگلیس بزرگترین لیگ دنیاست و قدم زدن در کوچه و خیابان به عنوان یک بازیکن لیگ برتری هم اصلا ساده نیست.»

1854077

موسیالا در مورد احتمال جدایی جاشوا کیمیش و انتقالش به بارسا گفت: «اصلا تصورش هم ساده نیست. جاشوا یک الگو برای همه است و میل و عطشی که برای پیروزی دارد را در کمتر بازیکنی می‌توان دید. او حتی دوست ندارد در یک بازی درون تیمی معمولی شکست بخورد. کیمیش DNA بایرن را دارد و قطعا دوست نداریم از جمع ما جدا شود.»

خروج لئو مسی و رونالدو از فوتبال اروپا: «شاهد یک تغییر نسل  هستیم و دوره دو فوق ستاره بزرگ دنیا به سر رسیده است. حالا فرصت برای درخشش بازیکنان جوان دیگری فراهم خواهد شد.»

دیدگاه‌ها