کد خبر : 1944158 | 24 خرداد 1402 ساعت 14:43 | 26.9K بازدید | 7 دیدگاه

بازیکن جدا شده آلومینیوم: چاره‌ای ندارم

هافبک فصل گذشته آلومینیوم اعلام کرد شرایط را برای ادامه همکاری با این باشگاه فراهم ندید.

بازیکن جدا شده آلومینیوم: چاره‌ای ندارم

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی پس از دو فصل موفق همراه آلومینیوم در لیگ برتر و نمایش خوبی که در خط میانی این تیم داشت، تصمیم به جدایی گرفت و با اتمام قراردادش قصد دارد راهی تیم دیگری شود.

قائدرحمتی درباره جدایی از آلومینیوم عنوان کرد: دل کندن از تیمی که توانستم همراه با آن صعود به لیگ برتر را تجربه کنم و در دو سال اخیر هم بهترین روزها را در آن داشته باشم و در کنار مربیان، بازیکنان و تماشاگرانش بهترین لحظات را به دست بیاورم، خیلی سخت است ولی چاره‌ای جز این ندارم و شرایط برای ماندن مهیا نبود.

او بدون اشاره به شرایطی که برای عدم تمدید قراردادش وجود داشت، ابراز کرد: یکبار بعد از صعود مجبور به جدایی از آلومینیوم شدم و حالا هم در وضعیتی تقریبا مشابه و علی‌رغم میل باطنی باید تصمیم به رفتن می‌گرفتم.

هافبک سابق آلومینیوم یادآور شد: مردم اراک و تماشاگران ایرالکو همیشه به من لطف داشتند و من هم همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را برای این تیم به نمایش بگذارم. با هواداران این تیم خداحافظی نمی‌کنم و امیدوارم دوباره در آینده فرصتی برای در کنارشان بودن به وجود بیاید. آرزوی موفقیت برای آلومینیوم اراک دارم.

دیدگاه‌ها