کد خبر : 1944170 | 24 خرداد 1402 ساعت 15:40 | 20.5K بازدید | 6 دیدگاه

جوردی آلبا: لیگ برتر خاص است، شاید به انگلیس رفتم

جوردی آلبا بعد از 11 سال حضور در بارسلونا و بازی در بالاترین سطح، این تیم را ترک کرده اما معنایش این نیست که او دیگر در بالاترین سطح بازی نخواهد کرد.

جوردی آلبا: لیگ برتر خاص است، شاید به انگلیس رفتم

به گزارش "ورزش سه"، جوردی آلبا بعد از خداحافظی با بارسا باید یک تیم جدید انتخاب کند. اما فصل برای او هنوز به پایان نرسیده و باید با بازوبند کاپیتانی، تیم ملی کشورش را در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها برابر ایتالیا همراهی کند. بعد از آن تمرکز او روی پیدا کردن یک تیم جدید خواهد بود.

این مدافع 34 ساله گفت: «هیجان‌زده‌ام که هنوز در تیم ملی هستم و می‌خواهم تا زمانی که مربی فکر می‌کند مناسب است، در تیم ملی بمانم. اما در مورد باشگاه، الان باید دنبال بهترین پیشنهاد باشم.»

گفته می‌شود اینتر و اتلتیکومادرید به جذب او علاقمند هستند اما ممکن است او به لیگ برتر برود؟ «قبلا هیچوقت به فراتر از لالیگا فکر نکرده‌ام چون همیشه به شدت روی بارسلونا متمرکز بودم. ولی مسلما آدم جو لیگ برتر را می‌بیند... در تیم ملی با خیلی‌هایی که در هر دو لیگ بازی کرده‌اند (لالیگا و لیگ برتر) حرف زده‌ام و می‌گویند که لیگ انگلیس خاص است و همیشه این ایده در ذهنم بوده که شاید یک روز... ولی نمی‌دانم.»

1887207

آلبا فصل قبل نیمکت‌نشین الخاندرو بالده 19 ساله شد، اما دلیل آن تماما فنی نبوده است. بارسا تلاش کرد بازیکن جوانش را زودتر به تیم اصلی بیاورد و با آلبا یک سال زودتر از پایان قراردادش وداع کند تا از دست حقوق زیاد این بازیکن خلاص شود.

آلبا در سال گذشته با مجموع حقوقی که از زمان کرونا از باشگاه طلبکار بود، در مجموع 36 میلیون یورو از بارسا دستمزد طلب داشت اما خوان لاپورتا، رئیس باشگاه در مراسم خداحافظی او با چشمانی پر از اشک گفت، آلبا نه تنها حاضر شده یک سال زودتر از موعد قراردادش از تیم برود، بلکه بخش زیادی از طلبش را هم بخشیده است.

دیدگاه‌ها