کد خبر : 1944179 | 24 خرداد 1402 ساعت 16:27 | 52.5K بازدید | 6 دیدگاه

همه چیز سریع پیش رفت

کروس: آن مراسم خداحافظی در شأن بنزما نبود

تونی کروس معتقد است کریم بنزما بسیار دیر برای جدایی از رئال به نتیجه رسید و به همین دلیل باشگاه زمان کافی برای برنامه‌ریزی مراسم خداحافظی او نداشت.

کروس: آن مراسم خداحافظی در شأن بنزما نبود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسید کریم بنزما قراردادش با رئال را تمدید خواهد کرد و به فوتبالش در همین باشگاه پایان خواهد داد ولی او در تصمیمی غیرمنتظره راهی الاتحاد عربستان شد. کریم در مراسم دریافت جایزه اسطوره‌های مارکا گفته بود که شایعات صحت ندارند ولی قبل از بازی آخر رئال در لالیگا برابر بیلبائو تایید کرد که به عربستان خواهد رفت. مراسم خداحافظی او نیز با عجله و سریع برگزار شد.

1883912

تونی کروس معتقد است مراسم در شأن ستاره‌ای چون بنزما نبود. او در این رابطه گفت: «ماندن یا رفتن، تصمیم شخصی خود بازیکن است و عوامل متعددی در این زمینه نقش دارند. بنزما 20 یا 21 سال داشت که به رئال آمد و در این مدت کارهای بزرگی انجام داد. اهمیت کریم فقط در گلزنی‌هایش نبود. بازیکنان زیادی نیستند که 15 سال متوالی بتوانند مثل او با توپ بدرخشند. بازی کنار کریم در رئال برای من افتخار بزرگی بود.»

1883458

کروس ادامه داد: «ما فکر می‌کردیم کریم فوتبالش را در رئال تمام خواهد کرد و به یکباره همه چیز سریع اتفاق افتاد. برای کریم مهم بود در برنابئو خداحافظی کند و در مجموع مشخص بود که به دلیل کمبود وقت، باشگاه نتوانست مراسمی در شأن کریم برگزار کند. همه چیز می‌توانست سازماندهی‌تر شده باشد ولی زمان اندک بود و نشد.»

1884681

کروس در پایان گفت: «با کریم در مورد جدایی‌اش حرف نزدم و خیلی از بازیکنان با بیانیه باشگاه متوجه این قضیه شدند. اگر کریم می‌خواست حرفی بزند، قطعا این کار را انجام می‌داد و برداشت شخصی من این است که خودش تا روزهای پایانی تردید داشت. پس از بیانیه باشگاه و پایان بازی با بیلبائو بود که فرصت خداحافظی با او را پیدا کردیم.»

دیدگاه‌ها