کد خبر : 1944214 | 24 خرداد 1402 ساعت 19:34 | 12.2K بازدید | 28 دیدگاه

لاپورتا: پرونده نگریرا برای لکه‌دار کردن اعتبار بارساست

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، ساعتی پیش در مقابل مجمع ویژه باشگاه حاضر شد و به دفاع از عملکرد مدیران پرداخت.

لاپورتا: پرونده نگریرا برای لکه‌دار کردن اعتبار بارساست

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا امروز در مقابل مجموع ویژه یا سنای بارسلونا حاضر شد تا درباره مسائل مختلف باشگاه توضیحاتی ارائه کند. این مجموع متشکل از قدیمی‌ترین اعضای رسمی باشگاه بارسلونا است و از اهمیت نمادین قابل توجهی برخوردار است.

در بخش اول این جلسه که حضور خبرنگاران در آن آزاد بود لاپورتا بخش عمده صحبت‌هایش را به پرونده نگریرا اختصاص داد و مدعی شد این پرونده کارزاری برای لکه‌دار کردن اعتبار باشگاه است.

1887304

بخش دوم جلسه پشت درهای بسته برگزار شد و خبرنگاران در آن حضور نداشتند. مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های خوان لاپورتا از این قرار بود:

فصل گذشته برای بارسلونا
از نظر ورزشی فصل خوبی داشتیم. مهم‌ترین هدف یعنی قهرمانی در لالیگا به دست آمد. این را تا حد زیادی مدیون ژاوی هرناندز هستیم و البته بازیکنان. می‌خواهم به تلاش‌های مدیر ورزشی‌مان یوردی کرویف اشاره کنم که ما برایش در ادامه دوران حرفه‌ای آرزوی موفقیت می‌کنیم. می‌خواهم از ماتئو آلمانی هم تشکر کنم.

نقل و انتقالات
من اولین کسی هستم که خواهان موفقیت‌های بیشتر است. ما مدیران بزرگترین باشگاه دنیا هستیم. چند هفته است که برای تقویت تیم اول باشگاه تلاش می‌کنیم. می‌خواهیم برای قهرمانی در همه رقابت‌ها شانس داشته باشیم. اما این کار ساده‌ای نیست چون از نظر مالی در مضیقه هستیم.

پرونده نگریرا
پرونده نگریرا کارزار بزرگی است برای لکه‌دار کردن شهرت و اعتبار باشگاه. تکرار می‌کنم که بارسا هرگز اقدامی برای دستکاری در رقابت و به دست آوردن مزیت غیرمنصفانه انجام نداده است. تنها کاری که ما کرده‌ایم استفاده از مشاوره‌های فنی داوری از افرادی است که در دنیای فوتبال تجربه‌های بزرگی داشتند. این جرم نیست. همه این اتفاق‌ها شفاف و روشن بوده. دست‌کم از سال 2003 تا 2010 که من رئیس باشگاه بودم همه چیز در صورت‌های مالی ما منعکس است. اولین نهادی که مایل است مورد بازرسی قرار بگیرد بارسلونا است. ما تا آخرش هستیم و هیچ ترسی نداریم.

دیدگاه‌ها