کد خبر : 1944231 | 24 خرداد 1402 ساعت 21:54 | 102.5K بازدید | 62 دیدگاه

برگزاری نشست خبری برای گزینه مربیگری

این تصمیم مدیران استقلال در تاریخ تکرار نشده بود

برگزاری نشست خبری برای خوان لوپز، از آن دست اتفاقات عجیبی بود که عصر امروز در باشگاه استقلال اتفاق افتاد.

این تصمیم مدیران استقلال در تاریخ تکرار نشده بود

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می‌رسد سرمربی جدید استقلال یک فرد ایرانی باشد، اما حضور خوان راموز لوپز کارو در ایران، تا حدودی معادلات برای پیش‌بینی جانشین ریکاردو ساپینتو را تحت تأثیر قرار داده است و باید دید که نظر نهایی مدیران باشگاه چه خواهد بود.

رامون لوپز که با سابقه هدایت رئال مادرید، تیم‌های ملی عربستان و عمان و تیم‌های چینی وارد ایران شد، عصر امروز در یک جلسه صمیمانه با حجت کریمی دیدار کرد و طرفین نکات مدنظر خود را مطرح کردند و این نشست در مدت زمان کمی به پایان رسید.

1887337

بعد از جلسه میان لوپز و کریمی، اتفاق عجیبی رخ داد که حداقل نمونه مشابه آن را در کمتر باشگاهی مشاهده کرده‌ایم. مسئولین باشگاه استقلال تشخیص دادند در طبقه سوم ساختمان باشگاه که به تازگی ساخته و بازسازی شده بود، میز و صندلی بچینند و رامون لوپز را برابر میکروفن‌های خبرنگاران قرار بدهند.

یک نشست خبری دور از انتظار و برنامه‌ریزی نشده در یکی از طبقات ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد و خوان رامون لوپز به بخشی از سوالات خبرنگاران پاسخ داد و البته مترجم وی مانع از طرح برخی دیگر از ابهامات درباره حضور وی در ایران شد.

1887336

این کنفرانس مطبوعاتی در شرایطی برگزار شد که در سراسر دنیا و پس از توافق نهایی با یک سرمربی، نشستی در برابر خبرنگاران برگزار می‌شود و مدیرعامل به همراه سرمربی پاسخگوی سوالات خواهند بود. اتفاقی که فصل گذشته برای ریکاردو ساپینتو و مصطفی آجورلو رخ داد.

با این حال، شاید باشگاه استقلال تصمیم گرفته است به جای اینکه خبرنگاران در هوای گرم بیرون از ساختمان باشگاه مقابل خودروی خوان رامون لوپز ایستاده و سوالات خود را از وی طرح کنند، در اتاقی خنک و به دور از ازدحام و شلوغی، این سرمربی اسپانیایی مقابل میکروفن خبرنگاران قرار بگیرد، اما باز هم برگزاری نشست برای فردی که تنها گزینه مربیگری است، آن هم در ساختمان باشگاه، در دنیا بی‌سابقه بود.

دیدگاه‌ها