کد خبر : 1944235 | 24 خرداد 1402 ساعت 22:46 | 39.6K بازدید | 19 دیدگاه

سه گل مقابل سوریه در غرب آسیا؛

امیدهای ایران توفانی شروع کردند

شاگردان رضا عنایتی موفق به کسب پیروزی پرگل مقابل تیم امید سوریه شدند.

امیدهای ایران توفانی شروع کردند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال المپیک ایران از ساعت ۲۰:۱۵ امروز در نخستین مسابقه‌اش در گروه دوم رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا در ورزشگاه بین‌المللی کربلا مقابل تیم امید سوریه قرار گرفت.

محمدرضا خالدآبادی، محمدامین حزباوی، سامان فلاح، سامان تورانیان، حسین گودرزی، علیرضا باویه، محمدحسین زواری، احمد شریعت‌زاده، امیرعلی صادقی، یاسین سلمانی و آریا برزگر ۱۱ بازیکن آغازکننده بازی برای تیم فوتبال امید ایران بودند که از ابتدا مقابل تیم امید سوریه به میدان رفتند.

ویدئو: 303496

شاگردان رضا عنایتی که بازی را بهتر از امیدهای سوریه آغاز کردند، در دقیقه ۱۰ صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شدند که یاسین سلمانی با یک شوت استثنایی، توپ را از روی دیوار دفاعی عبور داد و به کنج دروازه فرستاد تا تیم المپیک ایران با یک گل پیش بیفتد.

1887339

نمایش هجومی ملی‌پوشان امید ایران پس از این گل باز هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۱۵ احمد شریعت‌زاده از اشتباه خط دفاعی سوری‌ها بهترین بره را برد و در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در نهایت با یک شوت زمینی دقیق توانست نخستین گل بازی را به ثمر رساند.

در شرایطی که نیمه اول با برتری دو بر صفر شاگردان عنایتی رو به پایان بود، در دقیقه ۴۵ یک ارسال چیپ از جناح چپ و ضربه سر محمد الاسود به گوشه دروازه ایران رفت و اختلاف را به حداقل رساند و نتیجه را دو بر یک کرد.

1887341

بلافاصله پس از این گل، امیدهای ایران با حرکت سریع از سمت راست زمین قصد ایجاد موقعیت داشتند که بلافاصله پس از ارسال سامان تورانیان، مدافع سوریه در زمان زدن تکل مرتکب خطای هند شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

پنالتی اعلام شده به سود ایران را یاسین سلمانی در حالی نتوانست تبدیل به گل کند که گلر امید سوریه از روی خط دروازه بیرون آمده بود و توپ را مهار کرد تا داور دستور به تکرار بدهد که پنالتی دوم کاپیتان تیم المپیک ایران وارد دروازه شد و شاگردان عنایتی با برتری سه بر یک به رختکن رفتند.

1887342

در نیمه دوم مسابقه پایاپای دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۸۲ بخاطر عدم رعایت بازی جوانمردانه توسط امیدهای سوریه در زمان افتادن دو بازیکن مصدوم ایران روی زمین، نفرات دو تیم و سرمربیان با یکدیگر درگیری پیدا کردند که در این لحظه رضا عنایتی کارت زرد گرفت.

1887340

تیم فوتبال المپیک ایران که نخستین بازی با هدایت عنایتی را امشب مقابل سوریه برگزار می‌کرد، در نهایت موفق به کسب پیروزی سه بر یک در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا شد.

دیدگاه‌ها