کد خبر : 1944236 | 24 خرداد 1402 ساعت 22:49 | 20.9K بازدید | 25 دیدگاه

رودریگو: رئال به بازیکنی مانند امباپه نیاز دارد

رودریگو، مهاجم برزیلی رئال مادرید، از احتمال جذب کیلیان امباپه در نقل و انتقالات تابستانی هیجان زده است.

رودریگو: رئال به بازیکنی مانند امباپه نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تایید شد باشگاه پاری سن ژرمن آماده فروش کیلیان امباپه در تابستان امسال است. این بازیکن گزینه تمدیدی که در قراردادش وجود داشت را فعال نکرد و این تصمیم موجب شد در لیست فروش قهرمان فرانسه قرار بگیرد.

امباپه با قرار گرفتن در لیست فروش پاری سن ژرمن یک بار دیگر به عنوان گزینه موردعلاقه رئال مادرید در بازار معرفی می‌شود. رودریگو، مهاجم برزیلی رئال، از جمله افرادی که تمایل دارد این بازیکن فرانسوی به لالیگا نقل مکان کند.

1887345

رودریگو در نشست خبری به عنوان بازیکن تیم ملی برزیل درباره اینکه برای نمره دادن به هیجان احتمال انتقال امباپه به رئال از یک تا 10 کدام شماره را انتخاب می‌کند، پاسخ داد: "برای من 10 است، زیرا او یک پدیده و یکی از بهترین بازیکنان جهان است. در حال حاضر به بازیکنی در آن پست نیاز داریم. من بسیار هیجان زده هستم که احتمال دارد امباپه بیاید، اما او قرارداد دارد، او در پاریس است و ما باید به او احترام بگذاریم."

جذب امباپه لازم است؟
هر چه زودتر بهتر، اما نه تنها امباپه. اگر امباپه الان نتواند بیاید، بازیکنان دیگری هستند. فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی باید درمورد آن صحبت کنند و ببینند چه چیزی برای رئال مادرید بهتر است.

فکر می‌کنی مادرید در تابستان برای امباپه بجنگد؟
من نمی‌دانم. من نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم، زیرا او بازیکن پاریس است و فعلا قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها