کد خبر : 1944281 | 25 خرداد 1402 ساعت 01:35 | 19.1K بازدید | 9 دیدگاه

کاپیتان تمام نشدنی در کرواسی هم می‌درخشد

لوکیتا در اوج: بازی بدت را به خاطر نداریم سوپراستار!

لوکا مودریچ بار دیگر با نمایشی درخشان تیمش را در مسیر صعود به فینال لیگ ملت های اروپا همراهی کرد.

لوکیتا در اوج: بازی بدت را به خاطر نداریم سوپراستار!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کرواسی با بازگشتی رویایی برابر هلند در نیمه نهایی لیگ ملت ها پیروز و راهی مرحله فینال این تورنمنت شد.

کروات ها که این مسابقه را با دریافت گل در نیمه اول آغاز کردند، بازنده به رختکن رفتند اما در نیمه دوم بازگشت جالبی به بازی داشته و با دو گل پاشالیچ و کراماریچ از رقیب خود پیش افتادند و پس از دریافت گل تساوی در نهایت در وقت های اضافه با گل های پتکوویچ و مودریچ 2-4 پیروز شده و راهی فینال شدند تا حریف خود را در بازی فردا شب بین اسپانیا و ایتالیا بشناسند.

1887424

در این بین تماشای یک نمایش 120 دقیقه ای استثنایی دیگر از سوی لوکا مودریچ، کاپیتان تمام نشدنی کرواسی که دوندگی های بی امانش در میانه میدان نفس تازه نفس های هلندی را هم به شماره انداخته بود، عایدی ای جز لذت برای هواداران فوتبال نداشت.

فوق ستاره کرواسی که در انتهای یک فصل دشوار و طاقت فرسا با رئال مادرید در ترکیب منتخب دالیچ برای این مسابقه با بازوبند کاپیتانی عرض اندام می کرد، در این مسابقه هم عملکردی فراتر از تصور داشت و در کنار بروزوویچ و کواچیچ، نبض میانه میدان را برای تیمش به دست گرفت و به مانند ماراتن های 120 دقیقه ای کرواسی در جام جهانی، بار دیگر تا آخرین دقیقه بازی به سان یک بازیکن جوان، دوید و به بازی تیم دالیچ نظم داد.

1887423
مودریچ از سایت مشهور اسپورستکی کرواسی هم نمره 9.4 را گرفت تا بالاتر از پتکوویچ و سایر ستاره های کروات، بهترین بازیکن تیمش لقب بگیرد.

نمایشی که پایان خوش آن با گرفتن دست به نقد مزد مودریچ با یک گل از روی نقطه پنالتی رقم خورد تا لوکیتا یک بار دیگر کرواسی را در یک تورنمنت بزرگ به سرمنزل مقصود برساند.

دیدگاه‌ها