کد خبر : 1944282 | 25 خرداد 1402 ساعت 01:37 | 40.2K بازدید | 13 دیدگاه

دعوای مهاجم یونایتد و کاپیتان لیورپول در روتردام

درگیری لفظی ویرژیل فن‌دایک با ووت وخهورست یکی از حواشی بازی امشب هلند-کرواسی بود.

دعوای مهاجم یونایتد و کاپیتان لیورپول در روتردام

به گزارش "ورزش سه"، هلند در دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا پذیرای کرواسی در ورزشگاه دکویپ روتردام بود. این تیم بعد از اینکه در دقیقه 6+90 از شکست گریخت طی 30 دقیقه وقت‌های تلف شده دو بار دیگر دروازه خود را باز شده دید تا با قبول شکست تلخ 4-2 از رسیدن به فینال ناکام بماند.

خط دفاعی هلند در این دیدار عملکرد بسیار ضعیفی داشت و اگر کرواسی کمی خوش شانس بود و مهاجمانش نیز دقت بیشتری در ضربات نهایی به خرج می‌دادند شکستی سنگین‌تر برای لاله‌های نارنجی رقم می خورد.

1887426

ویرژیل فن‌دایک، ستاره باتجربه هلند در خط دفاعی، نتوانست انتظارات را در بازی امشب برآورده کند و به هیچ عنوان رهبر موفقی در این پست نبود. او اشتباهات مکرری مرتکب شد و حداقل روی دو گل از چهار گل حریف می‌توانست خیلی بهتر عمل کند.

مدافع لیورپول که حسابی از عملکرد خود و هم‌پستی‌هایش کلافه شده بود در یک صحنه نیز با ووت وخهورست، هم‌تیمی خود که برای باشگاه یونایتد بازی می‌کند درگیری لفظی پیدا کرد.

1887427

این اتفاق بعد از باز شدن دروازه هلند رخ داد و تصاویر آن نیز توسط عکاسان حاضر شکار شد؛ تصاویری که در آن فن‌دایک در حال داد کشیدن سر مهاجم یونایتد دیده می‌شود؛ البته وخهورست هم در این صحنه با پرخاش جواب هم‌تیمی باتجربه خود را داد تا لحظاتی نسبتا پرالتهاب در ورزشگاه خانگی فاینورد را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها