کد خبر : 1944294 | 25 خرداد 1402 ساعت 02:00 | 19.6K بازدید | 6 دیدگاه

فینال لیگ ملت‌ها هم از دست رفت

کومان باخت را با باخت روشن می‌کند! (عکس)

هلند با قبول شکست مقابل کرواسی از رسیدن به فینال لیگ اروپا بازماند تا روند ضعیف رونالد کومان روی نیمکت لاله‌های نارنجی تداوم داشته باشد.

کومان باخت را با باخت روشن می‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در دومین آزمون جدی خود بعد از بازگشت به نیمکت تیم ملی هلند بازهم شکست خورد. او که بعد از جام جهانی 2022 جانشین لوئیس فن‌خال شد کار خود را با شکست سنگین 4-0 مقابل فرانسه در دور انتخابی یورو 2024 شروع کرد و شاگردانش امشب 4-2 مغلوب کرواسی در نیمه نهایی لیگ اروپا شدند.

ویدئو: 303505

کومان در فاصله سال‌های 2018 تا 2020 هم سرمربی تیم ملی هلند بو اما به‌شکلی ناگهانی نیمکت نارنجی‌ها را ترک کرده و راهی بارسلونا شد ولی تنها یک سال و نیم بعد جای خود را به ژاوی داد. او در فصل اول حضورش روی نیمکت بارسا این تیم را قهرمان کوپا دل ری کرد، ولی نتایج بد بارسا در دومین فصل منجر به اخراجش شد.
کومان در بازگشت به نیمکت تیم ملی کشورش در حالی به بازگرداندن اقتدار از دست رفته می اندیشد که نتایج کسب شده در شروع کارش هواداران را ناامید و نگران کرده است.

تنها بردی که هلند با کومان کسب کرده به بازی با جبل الطارق در هفته دوم انتخابی یورو 2024 بر می گردد؛ هلندی ها با این برد 3 امتیازی شدند تا در مکان سوم گروه خود قرار بگیرند. آنها پایین تر از فرانسه و یونان قرار دارند و با حفظ این رتبه از رسیدن به جام ملت های اروپا بازخواهند ماند.

1887442

هواداران هلند امیدوار بودند امشب پیروزی مقابل کرواسی و صعود به فینال لیگ اروپا را در خانه جشن بگیرند؛ تیم کومان اما در این دیدار هم آنها را ناامید کرد و با ارائه یک بازی ضعیف و پرنوسان با نتیجه 4-2 باخت.

هلند نیمه اول این دیدار را با پیروزی 1-0 به پایان رساند. این تیم در نیمه دوم 2 گل خورد تا در آستانه شکست قرار بگیرد ولی نوآ لانگ در دقیقه 6+90 گل تساوی را زد و کار را به وقت تلف شده کشاند؛ جایی که شاگردان زلاتکو دالیچ با زدن دو گل دیگر به پیروزی 4-2 دست یافته و فینالیست شدند.

دیدگاه‌ها