کد خبر : 1944296 | 25 خرداد 1402 ساعت 02:03 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

مودریچ: انگار یک حمله قلبی را رد کردیم

لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی اتفاقات بازی برابر هلند در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا را به یک حمله قلبی تشبیه می‌کند.

مودریچ: انگار یک حمله قلبی را رد کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کرواسی در بازی نیمه نهایی لیگ اروپا 2023 به مصاف هلند رفت و با نتیجه 4-2 به برتری دست پیدا کرد.

لوکا مودریچ پس از این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و به خبرنگاران توضیح داد که این رویارویی شبیه به یک حمله قلبی بود!

مودریچ درباره حضور هواداران در ورزشگاه گفت:"قبل از گرم کردن از رختکن بیرون آمدیم تا به زمین نگاه کنیم و غافلگیر شدیم، باورمان نمی‌شد که چند نفر از هواداران ما در سکوها حضور داشتند. خوشحالم که آنها را خوشحال کردیم زیرا آنها قدرت بزرگی برای ما هستند. از این بابت از آنها تشکر می کنیم."

1887444

بازی چطور بود؟
من در دوران حرفه ای خود بازی های دیوانه کننده زیادی انجام داده ام، اما این یکی قطعا یک شبیه به حمله قلبی بود. هواداران بی طرف می توانستند از فوتبال لذت ببرند زیرا بهترین چیزی را که می توانست ارائه دهد ارائه می کرد. اتفاقات، کامبک، گل در ثانیه های آخر. نباید آن گل را برای تساوی 2-2 می پذیرفتیم، اما این اتفاق افتاد... خوشبختانه واکنش خوبی نشان دادیم، با خود گفتیم برویم و برنده شویم. ما به سرعت آماده شدیم و به مسیر برگشتیم."

آیا  در یورو 2024 هم بازی خواهی کرد؟
من در مورد آن صحبت نمی کنم. قبلا هم گفته بودم که بعد از مسابقات تصمیمم را اعلام خواهم کرد. الان فقط به لیگ ملت ها علاقه دارم. این فقط نیمی از کار انجام شده است، ما آمده ایم تا جام را بدست آوریم.

در آستانه 38 سالگی چه انگیزه‌ای تو را مشتاق به حضور در زمین می‌کند؟
عشق به فوتبال. من عاشق فوتبال هستم و از کاری که انجام می دهم لذت می برم، این عشق انگیزه و نیروی محرکه اصلی من است.

دیدگاه‌ها