کد خبر : 1944297 | 25 خرداد 1402 ساعت 08:14 | 137.6K بازدید | 28 دیدگاه

وقت ندارم از آدمها شکایت کنم

واکنش پیروانی به حبس هشت ماهه یک استقلالی

مدیر تیم پرسپوليس بعد از حواشی شکل گرفته حول گرفتن حکم علیه بختیار رحمانی مدعی شد که این موضوع از سوی تیم حقوقی باشگاه صورت گرفته و او فرصتی برای پیگیری این موضوعات ندارد.

واکنش پیروانی به حبس هشت ماهه یک استقلالی

به گزارش “ورزش سه”، حواشي بازي پرسپوليس در مقابل نفت مسجدسليمان در ليگ بيست و دوم هنوز هم ‌ادامه دارد. بازي‌اي كه پرسپوليس برنده از زمين خارج‌ شد،‌ اما از اتفاقات مهم آن بازي پشت پا انداختن‌ مديرعامل نفت مسجد سليمان به افشين پيرواني مدير پرسپوليس بود!

پيرواني كه معمولا به دليل دفاع از منافع تيمش سيبل تيم‌هاي رقيب مي‌شود و از طرف فدراسيون هم گاهي جريمه و توبيخ‌ شده زياد علاقه ندارد وارد حواشي شود و خيلي سخت مصاحبه مي‌كند.

پيرواني‌ در آن بازي متهم شد كه چرا همراه با داور در راهروي رختكن ديده شده! اتهامي كه در يك شبكه تلويزيوني و با تماشاي دوربين مداربسته راهروي رختكن مشخص شد از اساس بي‌پايه بوده و پيرواني و بازيكنان‌ دو تيم و‌ عوامل تيم داوري هر يك در حال رفتن به رختكن مرتبط به جايگاه خود و تيم‌شان بودند‌.

اما پشت پا انداختن به مدير يا سرپرست پرسپوليس و اتهام ورود او به رختكن داوران تنها حواشي پيرامون پيرواني نبود و پس از بازي‌ بختيار رحماني‌ يكي‌ از بازيكنان اسبق فولاد كه سابقه پوشيدن پيراهن استقلال را هم در كارنامه دارد در يك‌ استوري عجيب و هتاكانه پرسپوليس و پيرواني را مورد‌ حمله و تهديد قرار داد.

1855391

رحماني كه مدت‌هاست ساكن كشور سوئد است عليه يكي از‌ پيشكسوتان بزرگ فوتبال ايران كلمات تند و زننده‌اي را به كار برد و در نهايت پيرواني را تهديد به برخورد حضوري كرد! البته مدير پرسپوليسي‌ها خويشتنداري به خرج داد و همان زمان با نشر يك استوري با عكس خودش و يك متن كوتاه جواب هجمه‌ها را داد: «گاهي سكوت و‌ خنده در برابر برخي آدم‌ها بهترين پاسخ است.»

اين تمام عكس‌العمل پيرواني نسبت به اعمال زشت مدير نفت مسجدسليمان و بختيار رحماني بود. اگرچه بعد از مدتي مديرعامل نفت مسجدسليمان در مصاحبه‌اي به اشتباهش و اعتماد به برخي‌ها اذعان كرد و از افشين پيرواني عذرخواست اما با پيگيري‌هاي تشكيلات حقوقي باشگاه پرسپوليس، بختيار رحماني به ۸ ماه زندان محكوم شد. تهديد به برخورد با پيرواني آن‌هم چند هزار كيلومتر دور از وطن براي رحماني اگر يك مزيت داشته باشد، اين است كه بازهم نامش در فوتبال ايران بر سرزبان‌ها افتاد! بازيكني كه حواشي بسياري پيرامونش وجود دارد و بنا به دلايل سياسي بعيد است بخواهد به ايران برگردد و حالا هم اگر روزي به ايران بازگردد بايد براي گرفتن رضايت دست به دامن پيرواني شود!

1669237

با اين وجود پيرواني در گفت‌وگویی که با روزنامه اعتماد داشته به این شکل به آن پاسخ داده است: «در آن زمان باشگاه از چند نفر شكايت كرد و حالا راي آن آمده است. من نه مي‌دانم‌ موضوع آن چه بود و نه پيگيري كردم. باشگاه در دفاع از بازيكن و مربي و‌ مدير خودش شكايت كرد و پيگير اين شكايت بود.»

پيرواني كه علاقه‌اي به صحبت درباره تهديد و تهمت رحماني ندارد، ادامه داد: «پيگير كار خودم و باشگاه خودم‌ هستم و وقت اين مسائل را ندارم. درباره اين مسائل باشگاه و وكلاي باشگاه مي‌دانند كه ‌چه تصميمي بگيرند.»

1658805

پيشكسوت متعصب پرسپوليس كه هربار سيبل رقباي اين‌ تيم‌ و گاهي مورد حمله مديران و مربيان قرار مي‌گيرد از اين اتفاق ناراضي نيست و به خبرنگار اعتماد گفت: «هر كس مي‌خواهد پرسپوليس را بزند‌ اول از همه من را مي‌زند. اين از لطف خداست كه به‌ خاطر پرسپوليس اين اتفاقات رخ مي‌دهد. اميدوارم پرسپوليس آسيبي نبيند. اين اتفاقات مشكلي نيست!» 

ملي‌پوش سابق پرسپوليس با اشاره به عذرخواهي مديرعامل نفت مسجد سليمان در همان زمان اضافه كرد: «مديرعامل نفت مسجد سليمان آمد حرفي زد و بعد عذرخواهي كرد، بنده متوجه نشدم كي اين حرف‌ها را زد و كي عذرخواهي كرد! اصلا پيگير اين موضوعات نبودم و نشدم‌. براي من فقط موفقيت پرسپوليس مهم است.» 

پيرواني در ادامه در خصوص قانون سقف قرارداد در فوتبال ايران گفت: «سقف قرارداد به هيچ عنوان به نفع تيمي مثل پرسپوليس نيست! تصميمي گرفتند كه نتوانيم يار جديد بگيريم.» 

1839572

پيرواني درباره مشكل پرسپوليس در آسيا و تقابل با تيم‌هاي قدرتمند كشورهاي عربي كه بازيكنان بزرگي را جذب كردند، ادامه داد: «ما بازيكنان خوب داريم اما معمولا هر فصل كه تمام مي‌شود يكسري تغيير و تحولات بايد باشد. اين كاري كه انجام‌ دادند‌ مطمئنا دست همه را مي‌بندند.»

مدير پرسپوليس درباره تكليف گولسياني و اينكه آيا بازيكن خوبي مثل او حاضر مي‌شود با پرسپوليس قرارداد ريالي ببندد يا خير، افزود: «با ريالي كه شب مي‌خوابيد و‌ صبح بيدار مي‌شويد دو، سه هزار تومان بالا و پايين مي‌شود كدام خارجي مي‌آيد قرارداد ريالي ببندد؟»

دیدگاه‌ها