کد خبر : 1944320 | 25 خرداد 1402 ساعت 09:55 | 15K بازدید | 7 دیدگاه

کومان: کرواسی نشان داد که هلند باید پیشرفت کند

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید شکست برابر کرواسی به آن‌ها نشان داده که هنوز نیاز به پیشرفت در بعضی بخش‌ها دارند.

کومان: کرواسی نشان داد که هلند باید پیشرفت کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد. 

کرواسی تا لحظات پایانی این بازی با نتیجه 1-2 از حریف پیش بود اما گل دقیقه 96 باعث شد که هلند بازی را به وقت اضافه بکشاند اما نتوانست از این فرصت استفاده کند و این تیم حریف بود که با زدن دو گل در وقت اضافه توانست راهی دیدار فینال شود. 

1886819

کومان پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «لحظات مشخصی بود که عملکرد کرواسی نشان داد که ما در چه بخش‌هایی نیاز داریم پیشرفت کنیم. آن‌ها صرفا کمی باهوش‌تر بودند، قدرت بیشتری در حفظ مالکیت توپ داشتند و به صورت کلی شایسته این پیروزی و صعود به دیدار فینال بودند.»

او با اشاره به شرایط خوب کرواسی اضافه کرد: «ما تیمی داریم که انرژی درستی دارد و آماده است تا بجنگد. این چیزی است که می‌توانیم روی آن حساب کنیم و پیش برویم. اما نباید فراموش کنیم که ما برابر تیمی بازی کردیم که به خوبی نشان داد چرا در دو جام جهانی اخیر موفق شده دوم و سوم شود. ما باید از این شکست و از عملکرد حریف درس بگیریم.»

دیدگاه‌ها