کد خبر : 1944343 | 25 خرداد 1402 ساعت 11:58 | 30.9K بازدید | 4 دیدگاه

تهدید والنسیا برای ستاره رئال: شکایت می‌کنیم!

باشگاه والنسیا به رودریگو، ستاره برزیلی رئال، هشدار داد که از او به خاطر اتهاماتی که به هواداران این تیم زده شکایت خواهد کرد.

تهدید والنسیا برای ستاره رئال: شکایت می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که حواشی ایجاد شده در جریان دیدار رئال مادرید برابر والنسیا قرار نیست به پایان برسد و همچنان ادامه خواهد داشت. 

توهین نژادپرستانه هواداران والنسیا به وینیسیوس جونیور در ورزشگاه مستایا باعث شد که این بازیکن و دیگر بازیکنان رئال به شدت عصبانی شوند و در نهایت منجر به اخراج این مهاجم برزیلی شد. 

موجی از انتقاد از اتفاقات رخ داده در این بازی علیه والنسیا شکل گرفت و در نهایت محرومیت و جریمه‌هایی را هم برای آنها به همراه داشت. 

حالا باشگاه والنسیا با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده که اظهارات رودریگو درباره شعارهایی که هواداران این تیم علیه وینیسیوس سر داده‌اند دروغ بوده و او باید هرچه زودتر این اظهارات را پس بگیرد یا منتظر اقدام قانونی باشد. 

1880682

در این بیانیه آمده: «باشگاه والنسیا اظهارات غلط مطرح شده توسط رودریگو گوئس که در آن مدعی شده بود که تمامی ورزشگاه و هواداران ما شعارهای نژادپرستانه سر داده‌اند را تکذیب می‌کند. چنین اظهاراتی دروغ‌هایی جدی هستند که باعث می‌شوند رفتارهای غیرمنصفانه‌ای با هواداران ما صورت بگیرد. 

درست مانند مربی‌اش، کارلو آنچلوتی، که اظهاراتش را پس از بازی تصحیح کرد، ما از رودریگو می‌خواهیم که او هم این اظهارات غلط را تصحیح کند. والنسیا این حق را دارد که برای دفاع از غرور باشگاه و هواداران اقدامات قانونی انجام دهد. بازیکنان فوتبال همچنین باید مسئولیت حرف‌هایی که می‌زنند را بپذیرند.»
باید دید که واکنش رودریگو و باشگاه رئال مادرید به تهدید مطرح شده از سوی والنسیا پس از اتفاقات پر تنش چند هفته اخیر چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها