کد خبر : 1944366 | 25 خرداد 1402 ساعت 13:43 | 63.8K بازدید | 17 دیدگاه

به خاطر غیبت در فینال: ستاره سیتی در فکر جدایی

کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، از غیبت در فینال لیگ قهرمانان بسیار ناراحت است و این موضوع او را به فکر جدایی انداخته است.

به خاطر غیبت در فینال: ستاره سیتی در فکر جدایی

به گزارش "ورزش سه"، سیتی موفق شد با غلبه بر اینتر برای اولین بار قهرمان لیگ قهرمانان شود اما واکر نتوانست نقشی که می‌خواست را در این بازی ایفا کند. 

او پس از پایان بازی گفت که بسیار از این اتفاق ناامید و ناراحت شده و پیش از شروع این دیدار به هم تیمی‌هایش گفته که رویای همیشگی‌اش حالا در دستان آنها قرار دارد و از آنها خواسته که برای قهرمانی تلاش کنند تا خودش در دقیقه 82 به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بیاید.

عملکرد درخشان مانوئل آکانجی در این فصل و تغییر سیستم سیتی به این معناست که این بازیکن 33 سال شاید نتواند بار دیگر به ترکیب اصلی این تیم برگردد. 

1884049

خط خوردن او از ترکیب در دیدار فینال لیگ قهرمانان برای این مدافع بسیار گران تمام شده و اتلتیک مدعی شده که او در حال بررسی شرایط برای ترک این باشگاه است. 

واکر در سال 2016 از تاتنهام جدا شد و به سیتی پیوست. او در طول این مدت موفق شده 12 جام قهرمانی شامل پنج لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان را به دست آورد و 254 بازی با پیراهن این تیم انجام داده است. 

اتلتیک خبر داده که او حالا در حال بررسی شرایط است و شاید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به لیگی خارجی ملحق شود. هرچند گفته می‌شود که شفیلد یونایتد هم علاقه زیادی به او دارد. واکر پیش از این در این تیم که حالا به لیگ برتر برگشته به میدان رفته و در سال 2009 از همین تیم به تاتنهام پیوست.

دیدگاه‌ها