کد خبر : 1944387 | 25 خرداد 1402 ساعت 16:06 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

مانچینی: فکر نمی‌کردیم به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها برسیم

روبرتو مانچینی، مربی ایتالیا، در آستانه بازی با اسپانیا گفت اصلا فکر نمی‌کردند بتوانند به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا صعود کنند.

مانچینی: فکر نمی‌کردیم به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها برسیم

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی، مربی ایتالیا، فراز و فرودهای زیادی را در تیم ملی داشته است. او با این تیم قهرمان یورو 2020 شد اما نتوانست تیم را به مرحله نهایی جام جهانی 2022 ببرد. او حالا امیدوار است آتزوری در دیدار نیمه‌نهایی برابر اسپانیا پیروز شود و بار دیگر فرصت بردن یک جام را به دست بیاورد.

صعود از دور گروهی فقط با سه برد

دور گروهی آن‌قدر راحت نبود و فراتر از آن، اوضاع آن‌طور که امید داشتیم خوب پیش نرفت. اصلا فکر نمی‌کردیم به جمع چهار تیم آخر برسیم چون گروه سختی بود (آلمان، انگلیس و مجارستان) و ما هم در تیم یک سری تغییرات داده بودیم. فکر می‌کنم طوری که اوضاع را روبراه کردیم و دو مسابقه آخر را بردیم، کارمان را خوب انجام دادیم.

باخت 5 بر 2 مقابل آلمان در دور گروهی

باختیم چون آلمان خیلی خوب بازی کرد، اما مسابقه پایاپای و پرفرصتی بود و می‌توانست 5 بر 4 تمام شود. ما فرصت‌های خیلی زیادی ایجاد کردیم، اما آن‌ها بیش‌تر گل زدند. آلمان لیاقت برد را داشت. بعد از آن دو مسابقه خوب داشتیم و با وجود یک سری مصدومیت‌ها، بازیکنان آماده نشان دادند. به هر حال، در گروه چهار تیمی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، به ویژه وقتی همه چیز این قدر متعادل است.

مدعیان قهرمانی

هر تیمی که به جمع چهار تیم آخر می‌رسد قوی است. پیدا کردن تیمی که ضعیف‌تر باشد، سخت است. اسپانیا تغییر نکرده و آزمون دشواری خواهد بود. اگر اشتباه نکنم، کرواسی هم در هشت سال اخیر عالی کار کرده است. به نظرم بازی‌های درخشانی خواهد شد.

1887603

دیدگاه‌ها