کد خبر : 1944407 | 25 خرداد 1402 ساعت 18:35 | 44.2K بازدید | 16 دیدگاه

دیبو مارتینز همدست جیمی‌جامپ شد! (عکس)

یک هوادار چینی که در جریان دیدار آرژانتین با استرالیا وارد زمین چمن شد و لیونل مسی را در آغوش گرفت، در حال فرار از دست ماموران امنیتی ورزشگاه با واکنش جالب دیبو مارتینز روبرو شد.

دیبو مارتینز همدست جیمی‌جامپ شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین، قهرمان جام جهانی، با ستاره‌های بزرگش در یک تور آسیایی به سر می‌برد. آلبی‌سلسته امروز در چین و در استادیوم کارگران پکن در دیداری دوستانه مقابل استرالیا قرار گرفت و این تیم را 2-0 شکست داد.

آرژانتینی‌ها خیلی زود با گل لیونل مسی از استرالیا پیش افتادند. دیدار دوستانه دو تیم که در شهر پکن برگزار می‌شد با هجوم هواداران چینی به استادیوم همراه بود. هوادارانی که اکثر قریب به اتفاق‌شان برای دیدن لیونل مسی به ورزشگاه آمده بودند.

در جریان مسابقه یک جیمی‌جامپ که پیراهن شماره 10 آرژانتین، پیراهن لیونل مسی، را به تن داشت با پشت سر گذاشتن چندین مامور امنیتی وارد زمین چمن شد. او به سمت لئو مسی دوید و او را در آغوش گرفت.

1887637
1887638

ماموران امنیتی که پشت سر این جیمی‌جامپ می‌دویدند تا او را متوقف کنند به این جوان چینی نزدیک شده بودند که او مسی را رها کرد و به سمت دروازه آرژانتین به فرار ادامه داد. اینجا بود که صحنه جالبی اتفاق افتاد. دیبو مارتینز که سر راه این جیمی‌جامپ قرار داشت نه تنها برای متوقف کردن او کمکی به ماموران ورزشگاه نکرد بلکه با او دست داد.

1887639
1887640

در نهایت جیمی‌جامپ جوان که هفت مامور امنیتی به دنبالش می‌دویدند خودش به زمین افتاد تا توسط آنها دستگیر شود و به بیرون از زمین منتقل شود. 

در پایان بازی این پسربچه چینی درحالی‌که چهار مامور ورزشگاه دست و پاهایش را گرفته بودند و او را به بیرون حمل می‌کردند ناراحت به نظر نمی‌رسید، بلکه لبخند رضایت و خوشحالی بر لب‌هایش دیده می‌شد، چرا که توانسته بود ستاره محبوبش را به آغوش کشیده و با دروازه‌بان تیم محبوبش هم دست بدهد. 

1887653

دیدگاه‌ها