کد خبر : 1944440 | 25 خرداد 1402 ساعت 21:20 | 23.8K بازدید | 25 دیدگاه

ترکیب اسپانیا و ایتالیا: نبرد چهلم دو قدرت اروپا

ترکیب اصلی دو تیم ملی ایتالیا و اسپانیا که امشب در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.

ترکیب اسپانیا و ایتالیا: نبرد چهلم دو قدرت اروپا

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا که امشب برای سومین بار روی نیمکت این تیم می‌نشیند به فتح اولین جام با لاروخا بسیار نزدیک است. در صورت پیروزی اسپانیا مقابل ایتالیا در بازی امشب در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا او تنها یک بازی با قهرمانی فاصله خواهد داشت.

دلافوئنته پیش از بازی امشب پیامی سرشار از خوش‌بینی خطاب به هواداران فوتبال اسپانیا منتشر کرد و گفت او و شاگردانش به قهرمانی در لیگ ملت‌ها امید زیادی دارند. سرمربی لاروخا به این اشاره کرد که دو نفر از شاگردانش رودری و لاپورت به تازگی با تیم‌شان منچسترسیتی قهرمان اروپا شده‌اند و حضور آنها در تمرین اسپانیا روحیه تیم را به شدت افزایش داده است.

اما ایتالیا و سرمربی‌اش روبرتو مانچینی در حالی وارد بازی امشب می‌شوند که به دلیل عدم حضور در جام جهانی با فشار زیادی برای نتیجه گرفتن مواجه هستند. ایتالیایی‌ها در جام جهانی 2018 هم حضور نداشتند اما قهرمانی‌شان در یورو 2021 باعث شده دوست‌داران لاجوردی‌ها از تیم ملی‌شان کاملا ناامید نشوند. مانچینی و شاگردانش حالا فرصت دارند تا با قهرمانی در لیگ ملت‌ها بار دیگر امیدها در ایتالیا را بالا ببرند.

این چهلمین دیدار رسمی دو تیم ملی ایتالیا و اسپانیا است که این بار در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا برگزار می‌شود.

ترکیب اسپانیا: اونای سیمون، آلبا، لاپورت، لونورماند، خسوس ناواس، مرینو، رودری، گاوی، یرمی، رودریگو، موراتا

1887681

ترکیب ایتالیا: دوناروما، دی‌لورنزو، تولوی، بونوچی، آچربی، فراتزی، جورجینیو، بارلا، اسپینازولا، ایموبیله، زانیولو

1887682

دیدگاه‌ها