کد خبر : 1944465 | 25 خرداد 1402 ساعت 23:40 | 39.9K بازدید | 108 دیدگاه

رئیس لالیگا: هوادار رئالم، دوست دارم امباپه بیاید

خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره آینده کیلیان امباپه پیش‌بینی می‌کند این بازیکن، پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.

رئیس لالیگا: هوادار رئالم، دوست دارم امباپه بیاید

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگا در پاسخ به سوالی درباره جدایی احتمالی کیلیان امباپه، بازیکن پاری سن ژرمن پاسخ جالبی داده است.

او اعتراف کرد دوست دارد این بازیکن فرانسوی را در رئال مادرید ببیند: "امیدوارم امباپه بتواند به رئال بیاید. اگر از من به عنوان یک هوادار بپرسید، فکر می‌کنم او در این فصل از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد."

تحت نظارت یوفا کنترل مسائل اقتصادی بیشتری وجود دارد و پاری سن ژرمن حقوق بسیار بالایی پرداخت می‌کند که باید بازیکنانی را از لیست کنار بگذارد.

1887730

حذف امباپه برای پاری سن ژرمن دو اتفاق را به دنبال خواهد داشت، درآمد خوب از نقل و انتقالات و کاهش قابل توجه حقوق و دستمزد که آن‌ها را به استانداردهای یوفا نزدیک می‌کند.

از بین بازیکنانی که در آنجا حضور دارند، او اولین کاندید برای این اقدام است که اگر پاری سن ژرمن بخواهد به یکباره قوانین را رعایت کند، دست به چنین کاری بزند.

1887729

تباس در مورد اینکه آیا رئال مادرید باشگاه مناسبی برای جذب این بازیکن خواهد بود، گفت: "می‌دانم که بله، مادرید ظرفیت این کار را دارد. جایی که فکر می‌کنم او قرار نیست بازی کند در پاری سن ژرمن است. اگر می‌خواهید قوانین یوفا را رعایت کنید، باید صورت‌حساب دستمزد را کاهش بدهید. 800 میلیون در مقابل 600 درآمد. کسی که می‌تواند کمک کند کیلیان است. می‌خواهم آینده او در مادرید باشد."

دیدگاه‌ها