کد خبر : 1944499 | 26 خرداد 1402 ساعت 08:07 | 48.7K بازدید | 5 دیدگاه

سورپرایز الجزایری‌ها برای قهرمانان باشگاهی

کیک قهرمانی ستاره سیتی با سه شریک (عکس)

اعضای تیم ملی الجزایر برای سه بازیکن این تیم از جمله ریاض محرز جشن ویژه برگزار کردند.

کیک قهرمانی ستاره سیتی با سه شریک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی الجزایر در فیفا دی پیش رو دو دیدار برگزار خواهد کرد. این تیم روز 28 خرداد در دور انتخابی جام ملت‌های افریقا با اوگاندار دیدار می‌کند و دو روز بعد باید به مصاف تونس در دیداری دوستانه برود.

بازیکنان تیم دعوت شده به تیم ملی الجزایر خود را به اردوی این تیم رسانده‌اند و در حال آماده شدن برای بازی‌های یاد شده هستند. در این اردو سه قهرمان باشگاهی/قاره‌ای حضور دارند که امشب جشنی برایشان برگزار شد.

ریاض محرز، ستاره الجزایری سیتی که هفته گذشته با سیتی قهرمان چمپیونزلیگ شد با فتح سه‌گانه به اردوی تیم ملی کشورش بازگشته است. سعید بن رحمه همراه با وستهم فاتح لیگ کنفرانس اروپا شد و زین الدین بلیاد هم با یو اس ام الجزایر قهرمان جام باشگاه‌های افریقا شد تا در کنار ستاره سیتی مثلث قهرمانان باشگاهی اردوی تیم ملی کشورشان را تشکیل دهند.

اعضای تیم ملی الجزایر برای تقدیر از این سه بازیکن جشن کوچکی داخل اردو برای آنها ترتیب دادند. آنها به افتخار محرز، بن رحمه و بلیاد یک کیک با لوگوی سه باشگاه منچسترسیتی، وستهم و یو اس ام تهیه کرده و از این بازیکنان خواستند تا هر کدام بخش مربوط به لوگوی تیم باشگاهی خودشان را برش دهند.

1887790

دیدگاه‌ها