کد خبر : 1944512 | 26 خرداد 1402 ساعت 11:09 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه‌های انگلیس: خاکستر داغ و قرمز

عناوین اصلی روزنامه‌های انگلیس به رویارویی تیم‌های ملی کریکت انگلیس و استرالیا اختصاص دارد.

روزنامه‌های انگلیس: خاکستر داغ و قرمز

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات The Ashes یک سری رقابت آزمایشی ورزش کریکت است که بین انگلیس و استرالیا برگزار می‌شود.
اصطلاح خاکستر به عنوان نام این مسابقات، پس از یک آگهی ترحیم طنز منتشر شده در روزنامه اسپورتینگ تایمز، بلافاصله پس از پیروزی استرالیا در سال 1882، اولین پیروزی در خاک انگلیس، انتخاب شد. در آگهی ترحیم بیان شده بود که کریکت انگلیسی مرده است، و "جسد سوزانده خواهد شد و خاکستر به استرالیا برده می‌شود."
امروز قرار است فصل جدید این رقابت‌ها در سال 2023 به میزبانی ورزشگاه ادج‌باستون شهر بیرمنگام آغاز شود و به همین دلیل رسانه‌های انگلیسی عناوین اصلی امروز را به این رویارویی حساس اختصاص داده‌اند:

1887819

"بزرگ برو" روی جلد استار اسپورت تصویری از کاپیتان‌های استرالیا و انگلیس چاپ کرده و از قول بن استوکس، کاپیتان انگلیس نوشت: بیاید میهمانی را آغاز کنیم و استرالیایی‌ها را در ادج‌باستون دیوانه کنیم.
عنوان "افتخار بزرگ برای جود" هم به مناسبت پیوستن این بازیکن به رئال مادرید در بالای صفحه دیده می‌شود.

1887820

"بازبال بر جهان حکومت می‌کند" با عکس استوکس روی جلد روزنامه آی اسپورت دیده می‌شود. بازبال همان ورزش کریکت با قوانینی است که انگلیسی‌ها به شیوه‌ای متفاوت آن را بازی می‌کنند.

1887818

تصویر فریاد استوکس روی جلد دیلی اکسپرس با تیتر "زمین تب‌زده" منتشر شده است. 
"تاریخ رئال برای جود" در پایین صفحه به شماره پیراهن این بازیکن در رئال اشاره دارد که قبلاً در اختیار زین الدین زیدان افسانه‌ای بود.

1887821

"به دیگ خوش آمدید" از صحبت‌های استوکس برای استقبال از استرالیایی‌ها روی جلد دیلی تلگراف با عکس جالبی چاپ شده است. استوکس می‌گوید طرفداران انگلیسی ورزشگاه را برای حریف امروزشان به یک جای ترسناک تبدیل می‌کنند.

1887817

دیلی میل عنوان "خاکستر داغ و قرمز" را برای بازی امروز انگلیس و استرالیا اشاره دارد.
پایین صفحه صحبت‌های لوئیس همیلتون دیده می‌شود که این روزنامه اعلام کرده تا 43 سالگی قصد دارد رانندگی کند؛ او اکنون 38 ساله است.

دیدگاه‌ها