کد خبر : 1944517 | 26 خرداد 1402 ساعت 11:23 | 31.1K بازدید | 10 دیدگاه

علت برگزاری نشست خبری عجیب گزینه هدایت استقلال

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره راز برگزاری نشست خبری خوان لوپز به صحبت پرداخت.

علت برگزاری نشست خبری عجیب گزینه هدایت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در روز حضور خوان رامون لوپز در ایران و برگزاری جلسه با حجت کریمی، اتفاق عجیبی در ساختمان باشگاه استقلال رخ داد و آن، برگزاری نشست خبری برای این سرمربی اسپانیایی بود.

آبی‌ها در شرایطی برای فردی که تنها گزینه هدایت تیم است یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند که این مسئله با انتقاد شدید رسانه‌ها همراه بود. حالا نیز سرپرست مدیرعاملی استقلال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزشگاه، در این خصوص شفاف‌سازی کرد.

ویدئو: 303576

کریمی در این باره گفت: زمانیکه آقای لوپز آمدند، خبرنگاران جلوی در باشگاه استقلال حضور داشتند و برای اینکه به خبرنگاران بی‌احترامی نشود، مسئول رسانه‌ای باشگاه، اصحاب رسانه را به طبقه سوم باشگاه آوردند. پس از جلسه ما و خروج آقای لوپز، مسئول رسانه‌ای باشگاه مجبور شدند نشستی را برگزار کنند تا خبرنگاران سوالاتشان را مطرح کنند.

وی در مورد اینکه رسانه رسمی باشگاه استقلال این نشست را پوشش داده و این موضوع به یک مسئله تبلیغاتی برای لوپز تبدیل می‌شود، گفت: همانطور که گفتم، این نشست به احترام خبرنگارانی بود که چندین ساعت مقابل در ساختمان باشگاه ایستاده بودند که بنده با مسئول رسانه‌ای استقلال صحبت کردم که چرا این اتفاق رخ داده، گفتند به احترام خبرنگاران آنها را وارد ساختمان کردیم.

دیدگاه‌ها