کد خبر : 1944578 | 26 خرداد 1402 ساعت 16:15 | 66.3K بازدید | 24 دیدگاه

انتقاد مدیرعامل سابق از یک اتفاق عجیب

دلیل برکناری آجورلو از استقلال: 70 پرس ناهار!

مدیرعامل سابق استقلال توضیحاتی را درباره یک حاشیه عجیب درباره دوران خودش ارائه کرد.

دلیل برکناری آجورلو از استقلال: 70 پرس ناهار!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعاتی که در زمان مدیریت آجورلو پیش آمد و بعد از برکناری او بارها درباره‌اش صحبت شد، به ناهار پرسنل باشگاه و بازیکنان در محل تمرین برمی‌گشت. در این خصوص حتی حمید سجادی وزیر ورزش هم چندی قبل به اظهارنظر پرداخت و اعلام کرد که در باشگاه استقلال ریخت و پاش انجام شده و به مسئله ناهار دادن به بازیکنان اشاره کرد.

حالا با گذشت مدتی آجورلو در مصاحبه مفصل خود با خبرگزاری تسنیم به مسئله ناهار اعضای تیم پرداخته و توضیحاتی را ارائه کرده است. مدیرعامل سابق استقلال در این خصوص گفت: «پس دلیل تغییرات شبانه‌ای که انجام دادند 70 پرس ناهار بوده است که چنین وضعیتی را برای باشگاه ایجاد کرده‌اند؟! در مورد ناهار واقعاً دور از شأن است که صحبت کنیم. آقای سجادی که خودش ورزشکار حرفه‌ای بوده است می‌داند برنامه غذایی تیم با کادر فنی است. این خواسته سرمربی و بازیکنان بود که باشگاه به شکل حرفه‌ای و منظم غذای مناسب و باکیفیت در اختیار اعضای تیم بگذارد. ما هم موظف بودیم این خواسته را برآورده کنیم.»

او اضافه کرد: «تعداد بازیکنان تیم ما 36 نفر بوده شما حساب کنید اعضای کادر فنی و اجرایی و مجموعه تیم مثلاً 55 تا 60 نفر باشند چند نفر هم خدمات و فضای سبز محل تمرین که مثلاً به آنها هم ناهار داده شده است مجموعاً به 70 نفر رسیده باشد، یعنی ما هر روز 10 پرس غذای اضافه داده‌ایم و باعث ایجاد چنین شرایطی شده است؟ پس اینکه هشت ماه است درآمدزایی و کار اقتصادی در این باشگاه متوقف شده، بعد از جدایی من قرارداد اسپانسری بسته نشده و آورده‌ای به این باشگاه اضافه نشده است فقط به این دلیل است که 10 پرس غذای اضافه در تمرین داده می‌شد؟»

دیدگاه‌ها