کد خبر : 1944585 | 26 خرداد 1402 ساعت 16:51 | 75.5K بازدید | 15 دیدگاه

نه عربستان و نه آمریکا

بازنشستگی سرخیو راموس در باشگاه رویاهایش

سرخیو راموس دوست دارد در سویا، باشگاه محبوب کودکی‌هایش، از فوتبال خداحافظی کند.

بازنشستگی سرخیو راموس در باشگاه رویاهایش

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس از طریق اشخاص ثالث خودش را به سویا پیشنهاد داده و می‌خواهد دوران حرفه‌ای خود را در این باشگاه به پایان برساند. مدافع سابق رئال مادرید که پس از دو سال از پی اس جی جدا شده، مدت‌هاست که می‌خواهد به سانچس پیسخوان برگردد، جایی که آرزو دارد به دوران فوتبالش در آن پایان دهد. راموس فوتبالش را از سویا شروع کرد و در سال 2005 با رقم 28 میلیون یورو به رئال پیوست. راموس بازنشستگی در سویا و خانه را به ادامه فوتبال در آمریکا یا عربستان ترجیح می‌دهد.

1872281

سرخیو راموس از طریق برادرش رنه و همچنین خسوس ناواس (کاپیتان سویا)، که دوست صمیمی‌اش است، به سویا اطلاع داده که دوست دارد فصل آینده برای این باشگاه بازی کند و این موضوع در شبکه‌های اجتماعی هیجان زیادی بین هواداران سویا ایجاد کرده است.

راموس در سویا هم هوادار دارد و هم مخالف. دسته‌ای از هواداران سویا هرگز او را به خاطر شکل انتقالش به رئال نبخشیدند و او همواره در ورزشگاه سویا هو می‌شد.

1173915

در حال حاضر سویا که منتظر انتصاب یک مدیر ورزشی جدید برای جایگزینی مونچی است، به این انتقال فکر نمی‌کند، حتی اگر راموس از دستمزد خود به میزان قابل توجهی کاهش دهد ولی کسی از آینده خبر ندارد.

دیدگاه‌ها