کد خبر : 1944599 | 26 خرداد 1402 ساعت 17:52 | 40.2K بازدید | 4 دیدگاه

شکست تلخ کره‌جنوبی در غیاب سون

کره‌جنوبی در غیاب سون هیونگ مین با نتیجه 1-0 برابر پرو شکست خورد.

شکست تلخ کره‌جنوبی در غیاب سون

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های دوستانه امروز، تیم کره‌جنوبی در ورزشگاه پر از تماشاگر بوسان، به مصاف پرو رفت. این بازی در حالی برگزار شد که کیم مین جائه به دلیل حضور در خدمت سربازی و سون هیونگ مین به خاطر عمل جراحی روده، در ترکیب کره حضور نداشتند تا یورگن کلینزمن تیمش را با ترکیب تغییریافته به زمین بفرستد.

پرو در این بازی شروع خوبی داشت و بعد از دو سیو دروازه‌بان کره، روی پاس خوزه گوئررو، این بریان رینا بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت و شوت خود را به کنج دروازه کیم سئونگ فرستاد تا بازی را 1-0 به نفع پرو کند.

1887966

نیمه اول این بازی با حملات کره همراه بود اما شاگردان کلینزمن در نیمه دوم موقعیت‌های بهتری را خلق کردند. در دقیقه 62 لی کانگ این، خرید تازه پی اس جی، پاس خود را در محوطه جریمه به مهاجم کره فرستاد اما ضربه او با واکنش بسیار خوب از سوی پدرو گالاسه همراه شد تا ببرهای تائجو از گلزنی ناکام بمانند.

نمایش هجومی کره ادامه داشت و این بار در دقیقه 73 ارسال هی چانگ هوانگ، مهاجم ولورهمپتون، روی سر لی کانگ این نشست اما ضربه سر دیدنی این بازیکن را هم گالاسه دفع کرد تا کلین‌شیت خود را مقابل ستاره‌های بین‌المللی کره نگه دارد.

باوجود تغییرات کلینزمن، حملات کره به نتیجه نرسید تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و کره‌جنوبی یک شکست دیگر را هم با هدایت این سرمربی آلمانی تجربه کند.

1887967

کره‌جنوبی دیدار بعدی خود را روز سه شنبه در مقابل السالوادور برگزار خواهد کرد و سپس تا جام ملت‌ها به مصاف ولز خواهد رفت.

دیدگاه‌ها