کد خبر : 1944603 | 26 خرداد 1402 ساعت 18:00 | 51.1K بازدید | 30 دیدگاه

موضوع مهمی که آجورلو افشا کرد:

وزارت ورزش 135 میلیارد به استقلال بدهکار است!

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ادعا کرده وزارت ورزش باید مبلغ 135 میلیارد تومان به آبی‌ها پرداخت کند.

وزارت ورزش 135 میلیارد به استقلال بدهکار است!

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی آجورلو در مصاحبه مفصل امروز خود صحبت‌های مهمی را درباره شرایط باشگاه استقلال و برخی موارد مربوط به گذشته این باشگاه بر زبان آورد. یکی از نکات جالب اما ادعایی است که آجورلو درباره بدهی وزارت ورزش به استقلال مطرح کرده است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در این باره گفته است: «بخشی از بدهی‌ها در دفاتر و اسناد مشخص و روشن بود و بخشی در دفاتر ثبت نشده بود. مثلاً فردی که 10 میلیارد تومان طلبکار بوده در دفاتر 10 میلیارد طلب دارد، اما حکم گرفته با تأخیر تادیه و دیرکرد حالا 30 میلیارد طلب دارد.»

او ادامه داد: «وزارت ورزش بر همین اساس در همان دی ماه سال 1400 متعهد شد تا سقف 135 میلیارد تومان بدهی‌هایی که در دفاتر ثبت نشده و مربوط به قبل از این تاریخ بوده است را پرداخت می‌کند و در این راستا تعهد رسمی داده شد. خوب ما این مبالغ را هم پرداخت کردیم، مثل بیمه ، مالیات یا احکام قضایی طلبکاران همراه با خسارت تأخیر، تادیه که این مبالغ بیش از ارقام ثبت شده در دفاتر بود. مثلاً بدهی 34 میلیاردی به بیمه در دفاتر باشگاه دیده نمی‌شد، اما شرکت بیمه از حساب برداشت کرد. بر این مبنا درست است که ما از محل فروش سهام این مبالغ را پرداخت کردیم، اما حالا پرداخت این 135 میلیارد تومان بر عهده وزارت ورزش است.»

آجورلو از 135 میلیارد تومانی صحبت کرده که کسی از آن باخبر نیست. اینکه وزارت ورزش تعهد رسمی در این خصوص داده و عمل نکرده باشد، بی‌شک مسئله مهمی تلقی خواهد شد. باید منتظر واکنش رسمی وزارت ورزش و مسئولان باشیم تا تایید این ادعا مشخص شود.

دیدگاه‌ها