کد خبر : 1944637 | 26 خرداد 1402 ساعت 20:56 | 34.6K بازدید | 40 دیدگاه

سومین بازیکن تیم ملی با بیشترین بازی؛

حاج صفی رکورد ویژه را مقابل قرقیزستان زد

کاپیتان اول تیم ملی در نیمه دوم دیدار برابر قرقیزستان به زمین وارد شد و صد و بیست و هشتمین بازی خود را با پیراهن ایران ثبت کرد.

حاج صفی رکورد ویژه را مقابل قرقیزستان زد

به گزارش "ورزش‎‌ سه"، پیش از اینکه احسان حاج صفی در دقیقه 62 نیمه دوم وارد زمین شود و جای محمد کریمی را در مرکز میدان بگیرد، این بازیکن توانسته بود در بازی قبلی مقابل افغانستان بازی 127 خود را با پیراهن تیم ملی انجام بدهد و در کنار علی کریمی قرار بگیرد.
مدت‌ها بود که علی کریمی با 127 حضور برای تیم ملی فوتبال ایران، پس از علی دایی با 149 بازی و جواد نکونام با 151 مسابقه، سومین بازیکن تاریخ فوتبال ملی ایران از نظر تعداد بود، که سرانجام پس از نزدیک به یک دهه احسان حاج صفی جای او را در رده سوم از آن خود کرد.
حاج صفی حالا دو بازیکن نام آشنای دیگر تاریخ فوتبال ایران را پیش خود می‌بیند که علی دایی و جواد نکونام از همبازیان سال‌های ابتدایی حضور او در میادین هستند، اما اگر بتواند همین روند خود را ادامه بدهد و طی دو سال آینده نیز در تورنمنت‌های مختلف کنار تیم ملی بماند، به احتمال زیاد می‌تواند نامش را به رده نخست لیست بیشترین تعداد بازی برای فوتبال ملی ایران برساند.
حاج صفی که فصل بسیار خوبی را با آ ا ک آتن با قهرمانی پشت سر گذاشت، با درخششی که داشت، مدیران باشگاه یونانی را متقاعد کرد تا قراردادش را دو فصل دیگر تمدید کنند و با این وصف می‌تواند رکورد ویژه فوتبال ایران را در پایان دوران حرفه‌ای به نام خود بزند.

دیدگاه‌ها