کد خبر : 1944639 | 26 خرداد 1402 ساعت 21:09 | 34.5K بازدید | 12 دیدگاه

ادامه رونمایی از بازیکنان ملی با علیزاده؛

بازی قرقیزستان برای بازیکن گل‌گهر تاریخی شد

علیرضا علیزاده در دقیقه 75 دیدار برابر قرقیزستان وارد زمین شد و اولین بازی خود را با پیراهن تیم ملی انجام داد.

بازی قرقیزستان برای بازیکن گل‌گهر تاریخی شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، با حضور امیر قلعه‌نویی برخی بازیکنانی که طی سال‌های اخیر عملکرد قابل توجهی در رقابت‌های لیگ برتر از خودشان ارائه کرده‌اند، اما فرصتی به آنها در تیم ملی داده نشده بود، شانس خود نمایی پیدا کردند.
در فیفادی فروردین ماه این اتفاق برای چند بازیکن نظیر شهریار مغانلو، میلاد زکی‌پور و آرمین سهرابیان رخ داد و در اردوی خرداد ماه نیز نام چند بازیکن برای اولین مرتبه در فهرست تیم ملی دیده شد.
علی علیزاده با وجود اینکه در آستانه 30 سالگی قرار دارد، پس از سه فصل حضور مداوم در گل‌گهر به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی این تیم، سرانجام مزد تلاش و کوشش خود را گرفت و در مصاف با قرقیزستان از دقیقه 75 به جای روزبه چشمی وارد زمین شد، تا یک روز فراموش نشدنی را در زندگی حرفه‌ای خود تجربه کرده باشد.
علیزاده البته حالا چالش سخت قرار گرفتن در لیست نهایی امیر قلعه‌نویی برای حضور در جام ملت‌های آسیای قطر 2023 را در پیش دارد و باید دید چقدر در انجام این ماموریت سخت، با توجه به ترافیکی که تیم ملی در مرکز میدان دارد، موفق عمل می‌کند.
البته باید به این نکته هم اشاره کرد که قرارداد علیزاده با گل‌گهر تمام شده و باید دید فصل آینده هم در این تیم می‌ماند یا خیر.

دیدگاه‌ها