کد خبر : 1944644 | 26 خرداد 1402 ساعت 21:40 | 64.8K بازدید | 20 دیدگاه

خانواده ستاره سابق رئال بی‌خانمان می‌شوند!

خانواده خوزه آنتونیو ریس باید تمامی دارایی‌هایشان را به حراج بگذارند.

خانواده ستاره سابق رئال بی‌خانمان می‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، خانواده خوزه آنتونیو ریس به دلیل مشکلات مالی جدی پس از مرگ او در معرض خطر از دست خانه‌شان قرار دارند.

این فوتبالیست به همراه پسر عموی 23 ساله خود بر اثر واژگونی وسیله نقلی‌اش در شهر اوتررا خارج از سویا درگذشت.

اکنون، سه ملکی که این بازیکن در اختیار داشته قرار است در روزهای آینده به مزایده گذاشته شوند، از جمله خانه والدین او که با حکم دادگاه تا تاریخ 26 ژوئن در معرض تخلیه فوری قرار دارند.

روزنامه آ.اس گزارش داده بود که خانواده او قادر به پرداخت وام مسکن سه ملک متعلق به ریس نیستند. والدین این بازیکن دائماً با وکلا در تماس هستند زیرا آن‌ها ادعا می کنند که در مورد آنچه اتفاق می‌افتد بی‌خبر بودند.

1888026

تصور می‌شود خانه‌ی والدین او حدود 256 هزار پوند ارزش داشته باشد و یک آپارتمان در اوتررا که حدود 128 هزار پوند ارزش دارد. ارزش سومین ملک متعلق به این بازیکن مشخص نیست.

دارایی‌های او پس از مرگ به سه فرزندش به عنوان وارثان اصلی او منتقل شد، اما با توجه به اینکه آنها خردسال بودند، این اموال به همسرش نولیا لوپز انتقال پیدا کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مرگ ستاره سابق آرسنال باعث ایجاد شکاف بین لوپز و خانواده این بازیکن شد و طبق گزارش‌ها، لوپز از آن زمان به شهر خائن در فاصله 250 کیلومتری سویا نقل مکان کرده است.

دیدگاه‌ها