کد خبر : 1944662 | 26 خرداد 1402 ساعت 23:14 | 316.2K بازدید | 137 دیدگاه

کاش این گل را در پرسپولیس زده بودی

پایان خاموشی آریا با یک گل مرگبار!

گل آریا برزگر در ثانیه‌های پایانی دیدار برابر فلسطین از آن دست گل‌های بود، که تا همیشه در ذهن این بازیکن و اهالی فوتبال به یاد می‌ماند.

پایان خاموشی آریا با یک گل مرگبار!

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار دوم امیدهای ایران در مسابقات قهرمانی غرب آسیا که با حضور تیم‌های امید عراق، امارات، اردن، فلسطین، سوریه، عمان، یمن، لبنان و ایران در کربلا در حال برگزاری است، برای شاگردان رضا عنایتی مطابق انتظار پیش نرفت. 

رضا عنایتی در این مسابقه به دلیل اینکه شاگردانش فقط یک روز زمان برای استراحت پس از دیدار برابر سوریه داشتند، به 8،9 بازیکن اصلی نظیر یاسین سلمانی و احمد شریعت زاده بازی نداده بود، تا با شرایط خوبی آماده بازی نیمه‌نهایی شود و این تصمیم چیزی نمانده بود که به حذف غیرمنتظره امیدهای ایران منجر شود.

ویدئو: 303613

فلسطین نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه روی غفلت خط دفاعی امید ایران گلزنی کند و در ادامه هم شرایط نامساعد زمین ورزشگاه کربلا اجازه بازیسازی را به شاگردان عنایتی نمی‌داد، تا این فلسطین باشد که در ضدحملات به دنبال گل دوم باشد و روی چند صحنه خوش شانسی ایران و بی‌دقتی آنها بود که مانع از ثبت گل دوم و تمام شدن کار تیم امید ایران شد.

1888078
بازیکنان فلسطین که شب بسیار خوبی را مقابل ایران پشت سر گذاشته بودند، لحظات سختی را پس از گل تساوی برزگر تجربه کردند.

اما در حالی که به نظر می‌رسید، عنایتی و شاگردانش بازی دوم خود را در تورنمنت قهرمانی غرب آسیا واگذار کرده‌اند و کارشان برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی به اما و اگر کشیده است، به یکباره ارسالی مستقیم از مدافعان ایران در واپسین ثانیه‌های بازی سبب شد تا توپ در محوطه جریمه به آریا برزگر برسد. چند ثانیه بعد یکی از زیباترین گل‌های سال فوتبال ملی ایران به ثمر رسید.

1888066

برزگر که پس از ارسال بلند توپ از زمین خودی و ضربه سر محمد قربانی توانسته بود پشت به دروازه توپ را به مالکیت خودش دربیاورد، در حالی که دو سه مدافع فلسطینی او را احاطه کرده بودند، توپ را ابتدا با یک ضرب روی پای راست خود برای زدن ضربه نهایی مهیا کرد و در حالی که شاید تیم حریف انتظار چنین ضربه‌ای نداشت، با یک ضربه آکروباتیک تماشایی توپ را به زاویه مخالف و جایی دور از دستان یاسین گلر تیم فلسطین فرستاد، تا شاید زیباترین گل دوران حرفه‌ای مهاجم سابق پرسپولیس و همینطور فوتبال ایران در سال 1402 رقم خورده باشد؛ یک گل انفرادیِ هوشمندانه و شاعرانه که ضمن پایان دادن به خاموشی مهاجمی که قرار بود در 18 سالگی در پرسپولیس بدرخشد و این اتفاق برایش رخ نداد، هواداران فوتبال را به دیدن تیم رضا عنایتی در المپیک پاریس 2024 و شکستن طلسم 48 ساله امیدوار می‌کند.

1888067
1888072

دیدگاه‌ها